.

17 maja 2012

Zeszyty

Właśnie zrobiłam sobie małą przerwę od nauki z biologii, jutro mam test. Chcę mieć już to za sobą... Lubię biologię, szybko się jej uczę, ale dziś o mało nie zasnęłam! Dlatego szybko musiałam zrobić sobie kawkę zbożową z szczyptą rozpuszczalnej. Ostatnio pisałam, że będę ozdabiać zeszyty. Dziś chciałam wam pokazać efekty. Szczerze mówiąc, myślę nad ulepszeniem ich, może jakieś urocze dodatki?
1. Zeszyt przeznaczony na wypróbowane przepisy kulinarne.
2. Zeszyst przeznaczony na sprawy blogowe.
Chciałabym się was jeszcze tylko spytać, jakie macie plany na dziś? Ja tymczasem zmykam uczyć się dalej! xoxo

39 komentarzy:

  1. Pięknie ozdabiasz te zeszyty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę ten do przepisów :)
    robisz zeszyty na zamówienie może?

    Zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej! Jakie fajne te zeszyty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są!!
    Ja dzisiaj odpoczywam, bo jutro nie mam lekcji : )

    OdpowiedzUsuń
  5. very cute cookbook. :)

    have a great day!

    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, wyglądają ciekawie i oryginalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię biologię z innych przedmiotów po prostu nie chce mi się uczyć :D Super Ci wyszły te zeszyty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne są <3 Zapraszam na roczek bloga i konkurs: http://nika--bloog.blogspot.com/2012/05/roczek-bloga-konkurs.html. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie udekorowane zeszyty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny pomysł z zeszytami. Są naprawdę cudowne *____*
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Własnie przygotowuję DIY na bloga o ozdabianiu własnie zeszytu ^^ Super. Mogłabym jakby co dołączyc link do tej notki jako przykład efektu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz, nie mam nic przeciwko :)

      Usuń
  12. genialny pomysł z ozdobieniem tych zeszytów. Muszę kiedyś sama spróbować, super ci wyszło :P Mi biologia właśnie nigdy nie chce wejść do głowy i jest to niestety przedmiot którego nie lubię .

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy pomysł z tymi zeszytami :)super wyglądają :D zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. super ci wyszło :) nic nie dodawaj, jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie jest. ;d
    A sprawy blogowe, czyli co tam zapisujesz?;d
    Odpowiedz u mnie w komentarzu. ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. zeszyty mają uczucia w tym wypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudne *.*
    Zazdroszczę talentu, noo :3
    Świetny blog *.*
    + Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepisuję zeszyty, bo jestem chora .

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł jakoś trzeba sobie urozmaicać ten szary szklony dzień

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne zeszyty jesli mogę coś podpowiedziec to powiem Ci co ja lubię...mianowicie stawiam na suszki, czyli suszone owoce i roslinki - wygląda to bajecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł! Musi pięknie wyglądać :)

      Usuń
  21. Nie musisz udoskonalać :) Dawaj jakieś przepisy ! :D Ja ... ,musze posprzątać w szafie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jakiś dodać w ten weekend, jeśli tylko pozwoli mi czas :)

      Usuń
  22. też mam takie zeszyty , tylko , że na moich są części ciała ( męskie ) :D

    zapraszam : http://styleetvie.blogspot.com/ + obserwuje . :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne te zeszyty!
    Napisz posta jak je zrobiłaś :)

    +mogłabyś wejść na blogi które obserwujesz od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się wchodzić na jak najwięcej blogów, ale niestety nie wszystkie uda mi się skomentować :) Nie martw się, zaraz wpadnę na twojego bloga i skomentuję :* A co do posta z takim diy, to postaram się zrobić przy najbliższej okazji :)

      Usuń
  24. Ślicznie Ci wyszło ;) "Le blog"! Kocham francuski <3

    /pleindecourage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Co piszesz w zeszycie o blogu? /proszę odpisz u mnie... nie chodzi mi o to czy wejdziesz i nabijesz mi "ilość wchodzeń" ale o to że nie mam zawsze czasu wchodzić na każdy blog. Bardzo przepraszam za kłopot!:*

    OdpowiedzUsuń
  26. loooooooooov'it <3

    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy7:19 PM

    Bardzo fajny blog, jeśli można wiedzieć to czym oklejałaś zeszyty? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.