In movies

Tres metros sobre el cielo

Ostatnio, gdy tylko oglądam jakiś film, to jest to dramat. Mają one swoje przesłanie, a wszystko oparte jest na prawdziwym życiu, nie tylko na sukcesach, ale i też porażkach, kończących się czasami nawet śmiercią bohatera. W piątek obejrzałam film "Trzy metry nad niebem" (wersja 2010). Piękny film, warty obejrzenia! 
Film opowiada historię dwóch młodych ludzi z zupełnie innych światów. Babi jest spokojną studentką, Hache jest gwałtowny i porywczy. Jednak między nimi narodzi się niekonwencjonalna miłość opatrzona walką większą niż się spodziewali. Historia miłości współczesnych Romeo i Julii na podstawie powieści Federico Moccia. 
"-Sprawiłeś, że czuję się świetnie. Jestem szczęśliwa.
-Jestem szczęśliwszy.
-Nie, jestem o wiele szczęśliwsza.
-Stąd do Barcelony.
-Stąd do nieba.
-Cóż, jestem jeszcze bardziej szczęśliwy.
-Jak bardzo?
-Trzy metry nad niebem."
Już w czerwcu ma wyjść druga część pod nazwą "Tengo ganas de ti", nie mogę się doczekać! 

Related Articles

32 komentarzy:

  1. nie oglądałam, ale z chęcią bym obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na niego wpadnę, to chętnie obejrzę :) lubię recenzję filmów i książek, bo ułatwiają wybór :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. ah, narobiłaś mi ochoty na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam, ale idealnie sie nadaje na babski wieczór, który po sesji będzie trwał kilka dni :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęca do obejrzenia... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością obejrzę! Lubię takie filmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też ostatnio oglądam prawie same dramaty :) i w najbliższym czasie myślę, że go obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada się ciekawie, być może obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabym go obejrzeć, fajnie sie zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam starą wersję , też dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny BLOG ^_^
    Zapraszam do siebie *_*
    www.everyday-smart.blogspot.com
    + Liczę na nowych Obserwatorów ;* ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. ten film jest super !

    OdpowiedzUsuń
  13. też oglądałam ten film, jest przecudowny <3
    też się już nie mogę doczekać aż wyjdzie druga część ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oglądałam, super film!
    zapraszam do mnie minkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. może obejrze ten film

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko, musze to onejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  17. cytat prześwietny. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam oglądać dramaty, tyle w nich prawdy. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie widziałam tego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oglądam mało filmów, ale ten cytat, który wstawiłaś jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy film, w sumie i mnie zaciekawiłaś nim, może i sobie obejrzę:):) Bo ostatnio to ciężko jest trafić na fajny film.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdanie:):)

    OdpowiedzUsuń
  22. n ie slszalam o nim :<

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba go obejrzę w piątek, bo mam ochotę na taki film :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie, oglądałam i jest świetny.
    Sama o tym pisałam na swoim blogu;))
    www.wolna-silna.blogspot.com
    Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...