24 maja 2012

Odpoczynek

Hej Hej! Jak tam u was, kochani? Wszystko w porządku? Mam nadzieję, że tak. Dziś w szkole minęły mi lekcje w mgnieniu oka, troszkę się wynudziłam na zajęciach, gdy oglądałyśmy filmy, ale mam już to za sobą. Dziś razem z K. pojechałyśmy na pocztę, nic nie udało nam się załatwić. no trudno... Coś innego wymyślę! A na razie lecę na kocyk pod drzewko. czytać książkę Sparks'a "Ostatnia piosenka". Mama poleciła mi tego autora, więc zaczynam od tej właśnie książki :) Życzę wam miłego dnia, xoxo.


40 komentarzy:

  1. oglądałam film genialny!:) książkę też mam zamiar już od jakiegoś czasu przeczytać, ale poszukuję w w języku angielskim ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja mama bardzo dobrze Ci poleciła! Ja osobiście uwielbiam tego autora,a 'ostatnia piosenka' jest na prawdę wciągającą i przede wszystkim śliczną książką.

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie ją przeczytam :-))

    a oprócz tego muszę Ci przyznać, że jest to mój pierwszy komentarz u Ciebie, przeczytałam cały Twój blog, choć dowiedziałam się o nim naprawdę nie dawno. Oglądałam różne blogi, ale były po prostu nudne, a Ty jesteś taka normalna, nikogo nie udajesz - to lubię w ludziach, oprócz tego nie piszesz na swoim blogu o tym co wszyscy, tylko o tym co się Tobie podoba - cenię sobie takie cechy. :-)) na pewno będę śledzić Twój blog i dodaję się do obserwowanych.
    Zapraszam również na mojego bloga: justbreathejustbealady.bloog.pl - jeśli masz ochotę to zapraszam serdecznie :P
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ♥ Cały blog? Wow! :)

      Usuń
    2. cały, był bardzo interesujący <3
      dziękuję za komentarz na blogu ;-)

      Usuń
  4. Mam tą książkę. Jest to pierwsza książka przy której płakałam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ksiązki nie czytałam, ale film jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba to czytałem xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego dnia ♥

    nowa notka już u mnie <#

    OdpowiedzUsuń
  8. też się mmuszę do biblioteki wybrać :$

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpoczynek! To jest to!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  10. książka cudna.! ja od niej zaczęłam i teraz co raz Sparksa czytam .;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiedz potem, jak się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie spędzasz dzień!
    ___
    ja niestety kuję historię:c

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie czytałam książek tego autora, ale wydaje mi się, że to dobra lektura na wakacje. Napisz, kiedy skończysz i jak ci się podobała. :)

    pozdrawiam http://paperheartsart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcialabym to przeczytac, podobno fantastyczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. książki nie czytałam, ale widziałam film, który był fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę sobie kupić tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam romansidła!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. też bym z chęcią poleżała pod drzewkiem : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Też zamierzam przeczytać,

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam film, był świetny więc pewnie książka tez będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. coś słyszłam o tej ksiązce ;)) godna przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Książkę czytałam jest świetna bardzo wzruszająca ;) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. też mam ostatnio ochotę na jakąś fajną książkę;) chyba wybiorę się do biblioteki;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam ten film.
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety ja nie jestem zbyt zaawansowaną "czytywaczką" książek. (Co ja robię na humanie?!)
    Oby była ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  26. postaram się stopniowo pokazywac efekty :)

    czekam na recenzję książki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja z pocztą też nie mam najlepszych relacji hehe:) pogoda jest idealna na wylegiwanie się czytanie książek na dworze:D dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny pomysł na spędzenie dnia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam tą książkę <3 film tez jest ok ;) a autor bardzo fajnie pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooom, może ją przeczytam, lubię czytać książki :)
    pozdrawiam, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. oj kocham tą książkę, jest niesamowita, w przeciwieństwie do filmu;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sparks jest moim ulubionych autorem. Ostatnia pisoenka jest świetna, choć moimi ulubionymi pozostaje "Szczęściarz" i "Wciaz ją kocham". Polecam je!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.