25 maja 2012

"Nad życie"

Dziś wybraliśmy się z klasą do kina na film, o którym myślałam od kilku tygodni, mianowicie wybraliśmy "Nad życie". Polski film, piękny i bardzo wzruszający. Razem z przyjaciółkami i koleżankami płakałyśmy, nie dało się powstrzymać łez! Nadal nie wiem, jak K. nie mogła nawet jednej łezki uronić... Film przedstawia część, a właściwie ostatnie lata życia polskiej siatkarki -Agaty Mróz.
Przez lata poznajesz tysiące osób, aż pewnego dnia spotykasz kogoś, kto zmienia twoje życie. Na zawsze. Tak było z Agatą (Olga Bołądź). Odnosząca międzynarodowe sukcesy siatkarka zakochuje się bez pamięci w Jacku (Michał Żebrowski). O takiej miłości marzyła przez całe życie. Wszystko miało być jak w bajce - piękny ślub, dzieci i dom w górach. Te plany przerywa jeden telefon. Po dramatycznej informacji Agata rozpocznie wyścig z czasem. Zawalczy o siebie, o mężczyznę, którego kocha i o dziecko, którego pragnie nad życie. Czy miłość wszystko zniesie? Czy wszystko przetrzyma?
Fakty z życia Agaty Mróz są troche zniekształcone w filmie, ale jednak zmusza on do głębokich refleksji i do tego, że trzeba się cieszyć, z tego co się ma, z każdej chwili oraz że trzeba pomagać potrzebującym. Film podobał mi się i jeśli ktoś ma ochotę obejrzeć go, to polecam. A tymczasem życzę wam miłego i weekendu!

24 komentarze:

  1. chętnie bym go obejrzała : )

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam go jeszcze, ale myślę, że kiedyś go oglądnę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię filmy które przemawiają do naszego wnętrza.
    Na ten jednak napewno nie wydam pieniędzy bo za chwile będzie w gazecie ;)
    przekonałam się juz wiele razy co do jakości polskich filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam zwiastum. pamiętam tą historię i teraz tylko czekam aż bd miała chwilę czasy i wybieram się też do kina na to :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh to całkiem normalne, że zawsze zniekształcają fakty ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Była wielkim człowiekiem i dobrze że się o niej pamięta.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam o nim.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy. Może się wybiorę;)

    ps. u mnie nowa notka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno obejrzę, już Mamę namówiłam ;D
    dziękuję za miły komentarz na moim blogu
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszłam z kina cała czerwona po tym filmie T^T

    OdpowiedzUsuń
  11. mam własnie zamiar isc na ten film !

    OdpowiedzUsuń
  12. moja imienniczka... muszę to obejrzeć. zapewne też będę płakać. uwielbiam takie filmy ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zbieram się na to do kina ; )
    ZapraszaMY do NAS.
    Dwie walnięte które zaczynają prowadzić bloga ; D
    http://goodjobsis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. o nie :( ja bym nie dala rady tego ogladac jak widzialam zapowiedz to juz mnie zbieralo na płacz a co dopiero całość:((((



    Zostaw u mnie adres maila w konkursie na butki ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Też zamierzam się wybrać na ten film do kina :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm .. całkiem ciekawe. :)
    Zwiastun też fajny.
    Może się wybiorę ? :D

    xoxxo.
    Sensii

    OdpowiedzUsuń
  17. znam jej losy, widzialam dokumenty, więc nie kusi mnie nawet,by obejrzeć ten film

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę zobaczyć ten film! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze wiedzieć na co iść jak chce się powyciskać trochę łez ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę to zobaczyć, koniecznie !

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie , fajnie .!

    pozdrawiam .!

    zapraszam do mnie ;

    http://zaainspirowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia !!:) zapraszam do nas na konkurs ! http://sistersloveclothes.blogspot.com/2012/05/konkurs-okulary-od-retrofuturo.html

    OdpowiedzUsuń
  23. chciałam na to iść, ale idziemy do kina razem z klasą taniej na inny film :) poczekam aż będzie w internecie, ale na pewno obejrzę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.