In photos

Białe kwiaty

 Dziś dodaję resztę zdjęć zrobionych w czwartek u mojej babci. Uwielbiam, kiedy wiosną kwitną białe kwiaty na drzewach! Na dwóch zdjęciach udało mi się uchwycić pszczołę. Przyznam szczerze, że trochę się obawiałam podejść z aparatem do pszczół, ponieważ było ich tam troszkę dużo i mogłoby się to źle skończyć. Ale na szczęście pszoły były łaskawe :) Zostawiam was ze zdjęciami, a ja idę może coś obejrzeć, trzeba skorzystać z chwili, bo jutro już do szkoły. Trudno będzie mi się dostosować po weekendzie majowym.

Related Articles

34 komentarzy:

  1. piekne kwiatuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, ja też jak robiłam zdjecia kwiatom na drzewach to również obawiałam się tych owadów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wiosna jest najpiekniejsza pora roku wg mnie *...* wszystko zaczyna budzic sie do zycia

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te małe białe kwiatki przy drogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia :)
    pozdrawiam i zapraszam http://deleks.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam taki widok na swojej działce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne, wrecz poczułam ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam Do Siebie ; 33

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do siebie ; 3

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczne te kwiaty!:3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale przepiękny widoczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia ^^
    Otagowałam Cię w pytaniach, zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana, ale zostałam już otagowana przez inne 7 osób, więc nie odpowiem już na więcej pytań :)

      Usuń
  15. Wohoho! Kwiatowo tutaj ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia! Jak ja uwielbiam jak wszystko kwitnie <3 Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia! również uwielbiam białe kwiaty na drzewach ^-^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia ;)

    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia, czuć wiosnę:)
    Pozdrawiam i obserwuję:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia <3
    Dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię taką wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kwiatki! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...