.

18 maja 2012

Arbuz

Podsumowując cały tydzień, jestem pozytywnie zaskoczona, że tak dobrze minął! Mimo, że test z biologii nie napisałam tak jak oczekiwałam, dostałam niską ocenę z matematyki oraz z polskiego, to jakoś leci. Poprawię oceny i będzie dobrze :) Ja już tylko oczekuję końca czerwca, kiedy będę mogła w końcu powiedzieć "nareszcie wolna!". Jeszcze troszkę musimy wytrzymać, ale w mgnieniu oka szybko zleci... A dziś mamy piątek. Moje plany na dziś? Pewnie obejrzę jakiś film, mam wielką ochotę na jakiś dramat. A moim przysmakiem będzie... arbuz! Uwielbiam ten owoc, nie tylko za kolor ale i za smak. Myślę, że już jutro upichcę coś w kuchni, także możecie oczekiwać jakieś pyszności na blogu, pod warunkiem, że mi się uda, hihi.
Wasze plany na weekend? xoxo

32 komentarze:

  1. wygląda przesmakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nauka chemii -,-
    ____
    pycha! uwielbiam arbuza! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Arbuz <3
    Ja planuję grilla ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniaaaaaaaaam. : DD
    Nie rób tu smaka na arbuza . ♥♥
    Śliczny nagłówek , zapisuję się do obserwatorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JEŚLI JESZCZE NIE WIDZIAŁAŚ TO POLECAM CI FILM "PRZECZUCIE" ORAZ "BEZ MOJEJ ZGODY"

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też czeka poprawianie :< więc życze powodzenia i smacznego ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bym zjadła arbuza ! <33
    Też miałam test z bioli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zdecydowanie za dużo mam planów na ten weekend, i niestety pół takich, które mi się wgl nie podobają ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale smakowicie wygląda:)! Czyżby był tak słodki na jaki wygląda?:>

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat jem arbuza. uwielbiam te owoce ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. AAARBUUUUUZZ! ♥ *___________*

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm. kocham arbuzy, latem tylko je wcinam wraz z truskawkami ;)
    Czas szybko leci, teraz ostatnie oceny , sprawdziany i będzie koniec ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. ale mi narobiłaś ochoty : )

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też uwielbiam arbuza;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przepadam za arbuzem. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również uwielbiam arbuzy ^^
    A weekend spędze pewnie w domciu ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. wooooow ale mam ochote na niego ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahhhh... arbuzy, aż mi smaka zrobiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku.. arbuz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. ojeu uwielbiam arbuzy !

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam arbuza! ;))

    Taaaak! Już niedługo wszyscy będziemy wolni! ;))
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. mniam <33
    Uwielbiam arbuza.
    Zapraszam do siebie + dodaje do obs.

    OdpowiedzUsuń
  24. O nie, najbardziej w świecie nie lubię arbuza :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Heh . E tam zaraz wakacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Ech , zrobiłaś mi ochotkę na arbuzika .<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.