.

24 kwietnia 2012

There's no remedy for memory

Hej Hej! Jak wam minął dzień? Jak testy, gimnazjaliści? Był łatwy, trudny? Opowiadać mi tu!
Ja przyznam szczerze bez bicia, że jestem ostatnio strasznie leniwa! Muszę w końcu się za siebie wziąć i za naukę również. Nauczyciele poszaleli z tymi testami, kartkówkami... Muszę jeszcze dokończyć mój projekt z angielskiego, ale to już niewielki problem. Najgorsze będzie zaliczenie z polskiego z dziewiętnastowiecznego tekstu Mickiewicza, to będzie prawdziwa męczarnia! Ale dosyć już o tej szkole, myślę, że każdy ma jej już powoli dosyć. Ja nie ukrywam, że marzę o słońcu i lecie!
z kiedyś.
Chciałam wam jeszcze powiedzieć, że po boku znajdziecie ankietę, dotyczącą kategorii do postów. xoxo

46 komentarzy:

  1. mi tak nawet nawet poszły :) ale jutro to będzie masakra.. :c

    OdpowiedzUsuń
  2. JA TEŻ MAM LENIA -.-
    MI DZIEŃ MINĄŁ WSPANIALE ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki sobie ten egzamin :) Historię trochę zawaliłam,Polski pewnie też nie najlepiej :P
    Jaakie śliczne nieeebo! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. z polskiego był łatwy , a z historią trochę gorzej. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zazdroszczę Ci zaliczenia tekstu Mickiewicza, ojjj nie!
    Kto nie marzy? :<

    OdpowiedzUsuń
  6. human łatwy, gorzej z historią :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że uwielbiam twórczość Mickiewicza, wiem brzmi paradoksalnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie :) Ja też osobiście lubię niektóre z jego dzieł, ale jednak uczyć się ich na pamięć, nie, to nie dla mnie :)

      Usuń
  8. też się muszę wziąć za siebie! nie tylko Ty jesteś leniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja juz tez marzę o lecie mmm powodzenia trzymam kciuki, mam nadzieję że ze wszystkiego wyjdziesz cało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcie. :) Ja też już marzę o lecie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, mi też sie ostatnio nic nie chce :))
    -ładne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy9:11 AM

    można się spytać, ile masz wzrostu i wagi? idealna jesteś *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki, też mam taką nadzieję ;)
    też mam ostatnio strasznie dużo nauki itp... ale niedługo wakacje ;)
    cudowne niebo ;o!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też muszę się wreszcie zabrać za projekty. ;/ ugh. nie mam sił.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj,też się ostatnio rozleniwiłam:)
    Zapraszam,nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ piękne zdjęcie!

    a więc po 11 maja dodam post z pracami babci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc pozostaje mi tylko czekać :)*

      Usuń
  17. Zapraszam do Wiosennego Konkursu H&M :
    http://zycie-kate.blogspot.com/2012/04/wiosenny-konkurs-h.html
    Do wygrania jest śliczna amarantowa sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A kto o tym nie marzy...

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie tez duzo nauki...
    obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. oh tak... ja też już marzę o wakacjach, słoneczku, spaniu do południa i innych takich rozkoszach.♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też się rozleniwiłam, a szczególnie w nauce... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Matma i przyroda trochę gorzej niż humanistyczne, ale da się przeżyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Współczuje..kartkówki i sprawdziany da się jako tako przetrwać ale 19 w. teksty jeszcze staro polską gwarą.. :( powodzenia.Zapraszam do mnie,pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  24. LATO LATO :)
    ZAPRASZAM NA KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  25. musi być dobrze! :)
    Powodzenia w zaliczaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Leniwa też jestem ... ale to chyba każdy tak ma z przepracowania ...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciesz się, że nie musisz czytać Krzyżaków. :<
    A tak wgl. to wspaniały blog. :")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mam to już za sobą i że obejrzałam tylko film :D

      Usuń
  28. + jak zrobiłaś te nagłówki na górze?
    Te "prawa autorskie", "facebook"? ;")
    Z Góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt -> Zamieszczanie postów -> Edytuj strony :)

      Usuń
    2. Dziękuję. :")

      Usuń
  29. Śliczne niebo ;)
    Ja też ostatnio straaasznie się rozleniwiłam.. Zupełnie nic mi się nie chce ;D
    Dzięki, również obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tam już 2 lata po testach gimnazjalnych :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świeetny blog zapraszam do mnie glamofhope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie testy czekają za rok, brr. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie piekne niebo :0
    ja też marzę o lecie :)
    zapraszam do nas w wolnej chwili :0 Martyna

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej ;) Zupełnie przypadkiem trafiłam na Twojego bloga i muszę powiedzieć, że bardzo mis się podoba ;) Będę zaglądać tu częściej.
    Hmmm jeśli chodzi o egzaminy to nie jest źle ;P Matma była przecież banalna ;) A ty?
    P.S Widzę, że lubisz Lanę del Rey ;) Ja też! "Dark paradise" to jedna z moich ulubionych piosenek!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło! Dark paradise to również jedna z moich ulubionych piosenek :) Jeśli chodzi o testy, to będę się trudzić za dwa lata. Pozdrawiam również.

      Usuń
  35. tez już marze o leciee !


    -Olga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.