.

11 kwietnia 2012

Projekt

Witam!
Dzisiejszy dzień w szkole minął szybko i nawet mile. Pogoda za oknem nijaka, nawet nie chce mi się wychodzić. Moje plany na dziś są bardzo proste i wręcz okropnie nudne! Zaczynam realizować projekt z angielskiego o Nowej Zelandii, który zaczęłam już jakiś tydzień temu, jeśli zaczęcie pracy można nazwać siedmioma zdaniami...  Mam nadzieję, że się nie pogubię w kilkunastu otwartych kart naraz^ A więc słowniki naszykowane, muzyka jest... więc zaczynam kilku godzinową pracę! Macie jakieś plany na dziś?
xoxo

49 komentarzy:

  1. ja barok i średniowiecze, nadrabiam zaległości :)
    ładne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. o, ja projekt naukowy z angielskiego również realizowałam, ale robiliśmy wykład o szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja konkretnych planów nie mam ;d jakaś nauka na sprawdzian. aj,te projekty. na pewno sobie poradzisz :) wierze w Ciebie :) u mnie jest ładnie za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie zdjęcie;)

    zostałaś otagowana do zabawy!
    http://my-blue-love.blogspot.com/2012/04/50-pytan-do.html

    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci, kochana :* Postaram się niedługo zorganizować taki post :)

      Usuń
  5. Masz taką gładką twarz bez trądziku bez niczego , czy po prostu przerobiłaś w Photoscapie zmieniłaś na biało czarne itd. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie po prostu tak wyszło. Przerobiłam tylko na czarno-biały efekt i dodałam kolorowe plamki. Nie przerabiałam sobie twarzy, kiedyś próbowałam, ale okropnie mi to wychodziło :)

      Usuń
  6. Ja dzisiaj mam napięty grafik, ale chwila na komentowanie się jednak znalazła :D
    - ładne zdjęcie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, mam bardzo ciekawe plany- naukę na biologię! wrrr, nienawidzę tego! ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. a więc powodzenia w tworzeniu :)
    ja mam bezplan...

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie ładne zdjecie ! bardzo fajnie ostatnio sie u Ciebie zrobiło !:D

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam dziś podobne zajęcie jak ty, tylko ja leniuchuje i się okropnie nudzę.Choroba mnie coś bierze..dlatego jest to tym spowodowane.Ja Ci współczuje bo nie cierpię takich projektów, i jeszcze z angielskiego :( Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki, abyś się nie rozchorowała :) :*

      Usuń
  12. Plany ? O nic takiego, 500 słówek z angielskiego <3 :)

    http://mirrorrrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam identycznego Zenita jak na zdjęciu poniżej, może poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. ech, zawsze chciałam mieć takie włosy! zazdroszczę:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnego robisz sobie tego koka , taki szarpaniec - pozytywnie !! :D Pierwszy raz tu jestem i bardzo dobrze oceniam Twojego bloga , będę na pewno śledzić co się u Ciebie dzieje :)
    Ja miałam "wolne" od szkoły , ale chyba i tak pójdę na 15 bo mam poprawę z chemii :) Nie lubię mieć 10000 kart pootwieranych . Góra mam ... 3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba u mnie:)

      Usuń
  16. Ja ostatnio robiłam projekt o Australii na geografię :) Całkiem fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna bardzo jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny temat projektu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Myszko, zostałaś przeze mnie otagowana
    zapraszam :
    http://ori-leszno.blogspot.com/2012/04/tag-22-pytania-do-whiskey88.html
    i czekam na Twój udział w zabawie

    Miłego wieczorku :-**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci, kochana :* Postaram się niedługo zorganizować taki post :)

      Usuń
  20. Powodzenia w projekcie ;)

    Ładne zdj. ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam to co piszesz, bosko ;>
    Zapraszam również na mojego bloga life-crazy-mars.blogspot.com będzie miło jak coś skomentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcie :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. Tęsknie za szkolnymi robotami, ehh...

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcie! W jakim mieście mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam niedaleko Łodzi :)

      Usuń
  25. fajne zdjęcie! ;) powodzenia z projektem^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Udanego projektu :)

    Dziś piątek ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. oj, biedna jesteś że musisz robić ten projekt, ale będziesz miała dużą satysfakcję jak go skończysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za życzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale sliczny koczek *_*

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję i liczę na to samo : ))

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny blog ! :p już dodaję się do obserwatorów i oczywiście zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie tu ;) zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania śliczna bransoletka Romantica ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.