.

20 kwietnia 2012

Ognisko

Hej Hej! Dziś można rzec, że zaczynamy kolejny weekend. Moje plany? Spotkania z przeróżnymi przedmiotami szkolnymi! Książki, zeszyt, książki, zeszyt... Ale znając mnie na pewno znajdę trochę czasu na miły odpoczynek. Jutro przychodzą do mnie dziewczyny, może uda nam się załatwić pewną sprawę. Dziś wpadły mi świetne oceny z biologii, mianowicie dwie oceny bdb. i jedna celująca, z informatyki również bdb. i niestety dopuszczający plus z kartkówki, którą, jak można się domyślać, zawaliłam.  Trudno, poprawi się^ Jak dziś spędzacie dzień, kochani? U mnie pogoda jest bardzo ładna, także wspólnie z klasą wybieramy się na ognisko

27 komentarzy:

  1. Ja zaraz uciekam na melanżyk :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję dobrych ocen :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też romansidła z książkami czekają:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pogoda wprost przepiękna :) ale za to masa nauki na jutro :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo fajnie, też poszłabym na jakieś ognisko, czy grilla. Niestety jestem chora więc dzień jak i weekend spędzam w chałupce ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję ocenek ale tych 5 i 6 oczywiście.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale faaajnie! ja też chcę na ognisko! zabierzcie mnie ze sobą :S
    taaak ^^- weekend ♥ w końcu

    OdpowiedzUsuń
  8. OJ JAK TO DOBRZE,ŻE SZKOŁĘ JUŻ MAM ZA SOBĄ :)CZEKAM NA FOTKI Z OGNISKA

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też śliczna pogoda ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, trafiłaś do klasy której się coś chce robić. U mnie to jest tak że jak pani zaproponuje jakiś piknik czy ognisko to wszyscy protestują bo wolą w domu nawalać w simsy, albo w metina.

    OdpowiedzUsuń
  11. ogniska ;D njalepszy moment lepszej pogody :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Baw się dobrze na ognisku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też dziś miałam klasowe ognisko ,które było organizowane na spontana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poszłabym na ognisko . Gratuluję ocen :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ogniska <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm,narobiłaś mi ochoty na ognisko! ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bym chciała ognicho :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Możemy obserwować:)
    Ja już ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Możemy obserwować:)
    Ja już ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Ognisko to super sprawa! Moja klasa nie jest tak zgrana by wgl iść na coś takiego, a tym bardziej wychowawczyni która jest tak tępa jak drut! :o

    http://fuck-the-hipsters.blogspot.com/ <----mała zmiana w blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post obserwuję liczę na rew

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie, ja miała iść na klasowe ognisko ale w piatek przytrzymali nas na zajeciach do 21 i nikomu nie chciało się zostać

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny blog, przytulnie tu :D
    zapraszam do mnie: http://pleindecourage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę Ci takiej zgranej klasy, jeśli chodzi o ognisko...:< W mojej klasie też ostatnio próbowaliśmy je zorganizować, ale nie ma z kim rozmawiać..Porażka. :F
    Hm, no ale dobrej zabawy! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.