9 kwietnia 2012

Lany poniedziałek

Święta, święta i po świętach! U mnie na rodzinnym obiedzie było miło i ciekawie. Jednak polubiłam święta bardziej niż kiedykolwiek. Kuzynka porobiła mi trochę zdjęć, więc znajdziecie je w dzisiejszym poście. Dawno się z nią nie widziałam, jednak wszystko wczoraj nadrobiłyśmy... 

 • sweterek- Bershka • bluzka- Reserved • spódniczka- H&M • balerinki- Deichmann •

Dziś od samego ranka mam różne nastroje. Więc lepiej skomentuję wasze blogi i chyba wybiorę się do drugiej babci :) Trzymajcie się cieplutko i miłego dyngusa!

44 komentarze:

  1. ładne zdjęcie :) podoba mi się Twój strój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna bluzka i sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ślicznotka:*

    Zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódniczka ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spódniczka :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wygladałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny strój! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodko i dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super nowy wygląd bloga :)
    śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzka ♥
    zapraszam w wolnej chwili do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna spódniczka. :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie wyglądasz :) ciekawa ta spódniczka ;)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. boskie ubrania , kiedy będziesz robić znów nagłówki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale jak coś, to dam znać :)

      Usuń
  20. Bluzka mi się bardzo podoba :>>

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny strój;)

    ps. u mnie nowa notka;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. otagowałam Cię na moim blogu do udziału w zabawie TAG:5 urodowych obsesji. Jeśli już brałaś w tym TAGu udział to wybacz :)
    ach,ten niebieski sweterek. Strzeż się,bo Ci go ukradnę ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. po świętach to ważę chyba z tonę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie!!! dziewczęco!!!!!:*:*:*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:* i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. Super spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. spodobała mi się twoja spódniczka :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzka extra :] pozdro

    OdpowiedzUsuń
  29. A u mnie tradycyjnie, rodzina nie przczyniła się do polubienia świątecznego siedzenia przy stole...

    OdpowiedzUsuń
  30. ładna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. spódnica ładna :)
    obserwuję i zapraszam do mnie - inlashion.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. love the shirt and the dress! just darling. :)

    xoxo
    jasmine

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.