In outfits

If you go do let me know

Hej Hej! Dziś przychodzę do was po raz drugi, ale tym razem już ze stylizacją. Miałam w szafie taką jedną czerwoną bluzkę, mam taką jeszcze żółtą, ale nie mam zielonego pojęcia, gdzie ją ukryłam tym razem. A więc miałam taką bluzkę, w której nie chodziłam praktycznie wcale, a dziś połączyłam ją z kwiecistą spódnicą, którą już miałyście okazję poznać...
 • spódnica- H&M • bluzka- Mirgan •
Dziś koło mojego domu chodził pies, prawdopodobnie został porzucony przez właściciela. Postanowiłam, że go nakarmię, jak się okazało, był głodny. W jego oczach widziałam strach i tyle miłości. Ktokolwiek przejeżdżał, przechodził, szukał tej jednej soby. Zrobiło mi się go szkoda... A jak wam minął dzisiejszy dzień? Macie jakieś specjalne plany?

Related Articles

57 komentarzy:

  1. Wzięłaś psiaka?
    Fajne ciuszki. ;d
    Zapraszam, proszę o pytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, ale bardzo bym chciała :)

      Usuń
  2. Wygladasz przeslicznie! :-) szkoda pieska...

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja! Jestem pod wrażeniem!

    Co za zbieg okoliczności, dzisiaj rano, gdy szykowałam się do szkoły na moim podwórku też krążył jakiś bezdomny piesek, tak jak ty też go nakarmiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka romantyczna stylizacja :)
    Mój dzień to papierkowa bieganina...

    OdpowiedzUsuń
  5. serce mi pęka jak widzę takie porzucone biedactwa. U mnie na osiedlu jest ich mnóstwo o,o

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta bluzka a spódnica też bardzo fajna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Super połączenie :)
    Ogółem to bardzo ładnie Ci w tej spódnicy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczna spódnica ! ♥
    Ciekawa jestem czy była droga , bo takiej właśnie szukam !
    Napisz mi w komentarzu u mnie ok.?
    A ja dziś bd się nudzić, chora jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie wyglądasz! śliczna ta spódniczka <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. biedny psiak, nie rozumiem ludzi ktorzy traktuje psy jak zabawki i wyrzucaja je, jak im sie znudza ;/ a Ty wygladasz slicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. słodka sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie stylizacje, fajnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładnie to wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz nogi długie dziewczyno!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. slicznie wyglądasz, to jest kompletnie nie mój styl ale bardzo lubię patrzec jak Ty w tym wygląsz;) Pasuje do Ciebie!:)) Świetne połączenie czerwonej bluzki z jasną kwiecistą spódnicą:*

    OdpowiedzUsuń
  18. ale jestes zgrabniutka!

    co do notki - mnie rowniez nie jest obojetny los zwierzat, bardzo mnie zasmucaja ich nieszczesliwe losy :(

    czlowiek to najgorsza bestia posrod ssakow...

    OdpowiedzUsuń
  19. jeej. jaka chudzinka z Ciebie *.* :)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne polaczenie, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna stylizacja! :)
    __pod moim domem kiedyś chodził teki kotek..miał chore oczko;c ale mi go było szkoda! ale oczywiście go nakarmiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hej! po pierwsze dziękuję za pierwszy komentarz u mnie na blogu. jest mi bardzo miło z tego powodu. bardzo bardzo fajna i delikatna dziewczęca stylizacja ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześlicznie wyglądasz, masz zgrabne nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzisiaj też widziałam bezdomnego psa, tak mi się go szkoda zrobiło, lecz wyglądał na szczęśliwego : )
    Ładna spódniczka ;PP

    OdpowiedzUsuń
  25. ładna stylizacja. bardzo dziewczęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Biedny piesek :c u nas pełno taki się kręci...
    A ja dzisiaj leżę w łóżku i leczę gorączkę ;/ także ciekawie xd
    Podoba mi się ta stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja :) bardzo ładnie dobrałaś tkaniny i kroje :) zestaw jest bardzo dziewczęcy.Szkoda pieska.. :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja po prostu genialna! Spódnica jak i bluzka bardzo, bardzo mi siępodobają <3

    OdpowiedzUsuń
  29. szok! boska stylizacja.
    szkoda piseka ;c

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealna długość spódnicy, masz świetne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz tak romantycznie! przepieknie!

    bardzo sie cieszę, że nakarmiłas pieska...jesli nikt się nie zjawi to może go przygarniesz? Szkoda biedaka :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem tylko, czy rodzicie by się zgodzili :)

      Usuń
  32. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna spódniczka:):)
    bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  34. szkoda psiaka ;c
    śliczna spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna spódniczka a plany na dziś i weekend : malowac imprezować i wypoczywać ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. super zestaw :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja to bym od razu przygarnęła tego psa. Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wiem jak można wyrzucić takie bezbronne zwierzę :(
    A stylizacja bardzo ciekawa i wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. slooodka spodnisia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bosko wygladasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładna spódniczka ;)
    Ps. również obserwuję ;)

    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. super blog :) + obserwuje ! oddaj nogi :)

    http://wzakadziepsychiatryczym-zahir.blogspot.com/ + zapraszam i do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  43. very nice!
    I love your skirt and top

    BTW followed your lovely blog. I hope you can follow me back =)

    xoox

    OdpowiedzUsuń
  44. super strój. zapraszam do mnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny zestaw :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Really nice <3 ! We follow you!

    www.werockfashiontoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. I love that skirt!! Amazing blog!!
    Check mine if you like

    http://justdailythings.blogspot.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne kiecki !

    http://sistars-fotomoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie dziewczyno wyglądashttp://kobieta-po-30.blogspot.com/z

    OdpowiedzUsuń
  50. you have such a pretty figure. love that skirt, and love your killer legs even more. :)

    happy hump day!

    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...