4 kwietnia 2012

Holiday in Germany

Dziś przychodzę do was ze wspomnieniami z ubiegłego roku... W zeszłoroczne wakacje miałam wiele planów: wyjazd do Wilna, nad morze, w góry i do Niemiec. Te trzy ostatnie zrealizowałam. Ale dziś chciałam napisać o naszym sąsiedzie. W Niemczech mam rodzinę, więc właściwie co roku tam jeżdżę. Byłam w takich miastach jak Hamburg, Dortmund, Hamm i innych, których już nie spamiętałam... Mam zdjęcia miasta Hamm, w którym w tamtym roku najdłużej przebywałam:
Uwielbiam tam jeździć, czuję się tam jak w domu. Mam nadzieję, że w tym roku też się wybiorę, porobię lepsze zdjęcia i pozwiedzam więcej :) Chciałam was powiadomić o współpracy ze sklepem Czas na Buty. Przypominam o klikaniu w banery i zapraszam na mój fan page click.

67 komentarzy:

  1. Ja na razie byłam raz w Niemczech, koło Stuttgartu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Niemcy, w tamtym roku byłam dwa razy, mam nadzieję, że w tym też się uda chociaż na trochę tam wyskoczyć!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeej! ale miałaś dużo wyjazdów :) liczę w tym roku na większą porcję fotek stamtąd! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog i te zdjęcia z wakacji też ;-) obserwujemy ?;-p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, zazdroszcze Ci takich wyjazdów. Ja jedyne co to jade do chorwacji z klasą. Ale do niemczech bym chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam rodzinę w Niemczech :) i bywam tam często ;p Berlin znam jak własną kieszeń ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłaś w Niemczech? I jak wrażenia? Fajnie było? Ze wszystkimi bez problemu porozumiewałaś się po angielsku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Ludzie są mili, prawo niemieckie jest lepsze, ludzie zarabiają dużo, więc nie mają problemów finansowych, jest tam bardzo fajnie. Po angielsku nie rozmawiałam, tylko po niemiecku :)

      Usuń
  10. Ja tylko raz byłam w Niemczech.

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne zdjecia! ja jestem w polowie niemka, mam tam rodzine, ale musze przyznac, ze nigdy tam nie bylam ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeżdżę do Niemiec co roku mój tata tam mieszka , kocham niemcy i niemców <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ja w Niemczech byłam tylko przejazdem w jakimś parku i na stacji benzynowej ^ ^ także strasznie ci zazdroszczę! mam nadzieję że w tym roku udam się tam na wakacje :) pozdrawiam i zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Ci pobytu w Niemczech! Też bym chciała tam pojechać, ale zniechęca mnie ich język ;p Ładne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne zdjęcia :)Może nie uwietrzniają arhiterkury, ale mają klilmat ;)


    KISS - Xenia

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku ja uwielbiam jeździć do Niemiec, bo uwielbiam ten klimat szczególnie w tych miasteczkach ;).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam jakąś niechęć do Niemiec i nie wiem w sumie dlaczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie masz c;
    fajne fotki ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie tam :) z chęcią też bym tam pojechała

    OdpowiedzUsuń
  21. chciałabym pojechać do Hamburga <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję! :) Ja tez uwielbiam Niemcy. Jakoś lubię ten klimat miast. Wszystko jest takie zadbane i ładne. Nie to co u nas. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. no jasne już dodałam i licze na to samo ;)
    piekne zdjęcia, fajnie, że masz takie miejsce które kochasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciao!Thank you for your lovely comment! It's interesting your blog! If you want we could follow each other with google friends,let me know,ciao!! Paolo

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się urodziłam w Berlinie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też byłam w Hamm. Super blog. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie, że miałaś okazję tyle zwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. trafiłam do Ciebie przypadkiem, ale będę często zaglądać :) Ja na codzień mieszkam w Niemczech i wiem o co Ci chodzi :) zapraszam do siebie ;)
    Pozdrowionka i buziaczki
    Obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  30. W pierwszej kolejności dzięki za odwiedziny :) dodałam coś nowego więc zapraszam! Ja uwielbiam ten kraj,nie raz miałam przyjemność w nim być - i też miałam pomysł by niektórym blogerką troszkę przybliżyć ten kraj :) Jak dla mnie super notka,lubię czytać o podróżach blogerek.Ja oczywiście dodaje do obserwowanych :):*

    OdpowiedzUsuń
  31. Pewnie że możemy obserwować :) ja już dodalam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki za komentarz :)
    oczywiście że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. slicznie tam, ja mam rodzine w Niemczech ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. Niemcy to piękny kraj, szkoda że tak dużo osób na samo słowo 'Niemcy' czuje wstręt :(

    OdpowiedzUsuń
  35. hej, bardzo chętnie zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ciocię w Niemczech :) Jest tam ślicznie :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  37. fajnie tam z chęcią bym pojechała :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z chęcią się wymienię obserwator za obserwatora :) ja już obserwuję czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jezu, ile bym dała za to, żeby wybrać się w jakąś podróż.. Byle wyrwać się od szkoły i na chwilkę od Polski. Zobaczyć coś nowego. Zapraszam do mnie: http://sweetmilkyways.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. zgadzam sie z przedmówczynią.
    Piękne zdjęcia :)
    + obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeśli do Niemiec to tylko do Bawarii bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  42. nigdy nie byłam tak na dłużej w Niemczech, a chciałabym ;d bardzo lubię podróżować ; > /k.

    OdpowiedzUsuń
  43. great pics hon!
    foloowing you now :)
    ********
    HF

    http://the-hf-blog.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  44. mieszkam na pomorzu,więc mam podobną architekturę

    OdpowiedzUsuń
  45. fajne zdjecia :D
    dzieki za komenatrz

    OdpowiedzUsuń
  46. ładne zdjęcia,fajny blog. :) dodaję się do obs. i liczę na to samo :]]

    OdpowiedzUsuń
  47. fujifilm hs20 exr :)

    ja nigdy nie byłam w Niemczech :o

    OdpowiedzUsuń
  48. ja nigdy nie byłam w Niemczech ;<
    puciablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Szczęściara, co rok do Niemiec jeździ ;p
    http://pietrekwrobel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Byłam raz i to bardzo dawno temu ^^
    Fajne zdj;)

    OdpowiedzUsuń
  51. fajne fotki :D
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy1:08 PM

    co napisałaś w mailu jak pisałaś że chcesz współpracę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałam swoje zdanie na temat ich rzeczy; jak trafiłam na sklep i czy byliby chętni współpracować z moim blogiem.

      Usuń
  53. Chciałabym pojechać do Niemiec..
    Bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. jedno wielkie wow, piekny blog, jestem pod wrazeniem super posty szzegolnie ten :) a noz widelec wpadniesz do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. zazdroszcze wyjazdów ja byłam tylko w górach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.