22 kwietnia 2012

"Chłopiec w pasiastej piżamie"

Trochę się rozleniwiłam! Nie napisałam wczoraj postu, ponieważ nadal nie mam filmików i kilku zdjęć z ogniska. Czekam z niecierpliwością, aż Ż. mi je prześle. A tak w ogóle to muszę je najpierw obejrzeć, ponieważ nie wiem, czy nadają się do opublikowania. Także o ognisku napiszę osobny post...
Ostatnio oglądałam wiele, wiele filmów! Głównie miałam ochotę tylko na dramaty. Jednym z filmów, jakie obejrzałam w ostatnim czasie, był Chłopiec w pasiastej piżamie. Film może nie do końca ukazuje prawdziwe czasy II wojny światowej, ale jest wart obejrzenia. Pokazuje przyjaźń dwóch chłopców, syna niemieckiego oficera oraz dziecka, które żyje w innym, nieznanym świecie za kolczastym ogrodzeniem. Oglądając film, wiedziałam, jaka będzie tematyka filmu -lata 40ste, obozy koncetracyjne, wojna. Od samego początku bałam się każdego ruchu bohatera. Można się rozpłakać, szczególnie na samym końcu. Film według mnie jest godny polecenia.

35 komentarzy:

  1. Widziałam :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ogladalam...
    dzieki za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, muszę to obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. popłakałam się na tym filmie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam kiedyś w oryginale na angielskim i się prawie rozpłakałam. Wzruszający naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam ten film,straszne jest co się tam dzieje.

    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. z samego zdjęcia można wywnioskować, że film jest poruszający i smutny. Ale wydaje mi się że również warto go pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam tego filmu, muszę kiedyś obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzieś już o nim słyszałam, chyba sobie go obejże w wolne ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. prosze nie akceptuj mojego wcześniejszego komentarza - literówka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu się zdarza :) ;*

      Usuń
  11. nie widziałam tego filmu a lubie taka tematykę.
    Musze go zobaczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja koleżanka właśnie mi strasznie ale to strasznie polecała ten film, ale jakoś nie mam czasu go obejrzeć :c

    OdpowiedzUsuń
  13. ryczałam na tym filmie jak głupia...

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam.. godny polecenia film. :)
    Świetny blog. zapraszam.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. KOCHAM TEN FILM , WIDZIAŁAM GO 100000 RAZY <333

    OdpowiedzUsuń
  16. oglądał ten film :( !! Przeraża mnie to co widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. film był ok,ale spodziewałam się czegoś więcej, zwłaszcza,że ludzie tak pisali o tym filmie,że taki genialny

    OdpowiedzUsuń
  18. ogladalam ten film.. masakra jest straszny...

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o tym filmie, ale boję się go obejrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  20. looks like a heartwarming movie. :)

    xoxo,
    jasmine
    AdamAlexMommy

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny film, choć bardziej mnie wzrusza ' zycie jest piękne'o całkiem podobnej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie zaczynamy oglądać go na religii. Pierwszy film puszczony na lekcji, który naprawdę mnie wciągnął :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki:) fajnie obejrzeć czasami taki film:)

    OdpowiedzUsuń
  24. już dawno chciałam obejrzeć ten film ale jakoś mi nie wyszło.. Chyba muszę wypożyczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super prowadzisz bloga . :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Musze obejrzeć ^^
    zapraszam do mnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze mówiąc może być fajne. Chociaż ja wolę komedie...:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ten film jest cudowny! uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful and heartwarming movie!!!
    Take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  30. This movie made me cry. So sad

    :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja to obejrzałam !! Pobeczałam się! A najbardziej przy : scenie gdy ten chłopiec z Niemiec chciał pomuc Żydowi! I jak wchodzili z żołnierzami do tej kabiny i tam oni umarli!!!! Płakałam na ramieniu mamy!!! Ten film pokazuje co to jest przyjaźń!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.