6 kwietnia 2012

Cooking for Easter

Święta tuż tuż, Cassie ugotowała i upiekła swoje smakołyki... Z reguły nie jestem tradycjonalistką, a już na pewno nie w kuchni! Piekę, gotuję zazwyczaj to, na co mam ochotę, nawet na święta. Na moim stole wielkanocnym nie znajdziecie tradycyjnych potraw takich jak mazurek. Dziś podam wam wypróbowany już przeze mnie przepis na pyszną sałatkę, który dała mi moja koleżanka z klasy.
Taka moja mała wskazówka: ja najpierw nakładam na talerzyk sałatkę, dopiero wtedy polewam ją sosem i posypuję migdałami :)
Oczywiście to nie wszystko, co zdołałam zrobić w całym dniu, spędzonym w kuchni... A wy moi, czytelnicy? Macie swoje ulubione danie, które koniecznie musi zostać podane na wielkanocny stół?

58 komentarzy:

  1. ale cudnie wygląda :) ♥ jestem fanką wszelkiego rodzaju sałatek, więc pewnie wypróbuję przepis Twojej koleżanki ;) ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam apetycznie wygląda :) ja jutro na świeżo zrobię gyros :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze będę robić tą sałatkę, jest pyszna :)

      Usuń
  3. Smacznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OJEJ ALE PYCHOTA :) WESOLYCH KOCHANIUTKA :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmmmmm, wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze ja wypróbowac !

    OdpowiedzUsuń
  7. oj kusisz tą sałatką!:)) muszę kiedyś ją zrobic:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musi być smaczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja mama robi taką samą sałatkę i mi nie za bardzo smakuje..nie ja nie mam ulubionego dania na Wielkanoc:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham takie sałatki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcie i mm.. <3 zjadłabym teraz to,co na nim jest! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Smacznie wygląda,a ja szukam pomysłu na jutrzejszy obiad.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam wygląda super smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mmmm, smakowicie to wygląda, muszę wypróbować koniecznie! :))
    ja nie mam ulubionego dania na wielkanocnym stole. ja w ogóle mało wybredna jestem co do jedzenia. chyba, że chodzi o mięso - w większości przypadków nie lubię! :-C
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem wybredna co do mięsa :)

      Usuń
  15. smakowicie wygląda^^

    OdpowiedzUsuń
  16. mniam mniam! :)
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmm, musi być przepyszna, zrezygnowałam bym jedynie z migdałów, nie lubię ich.

    OdpowiedzUsuń
  18. I już się zrobiłam głodna, ja upiekłam dzisiaj ciasto ze słonecznikiem i masą krówkową < mniam>
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ciasto z masą krówkową! :)

      Usuń
  19. nie lubię brokuł.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mmm smakowicie wygląda ;D
    Ja co roku muszę mieć polędwiczkę z jajkiem ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. mm wyglada smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mniammmmm wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. smakowicie wygląda :)
    ulubione danie? SERNIK! Mój tata robi przepyszny i zawsze jest w każde święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pycha.^^ Fajny nagłówek.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. WESOŁYCH ŚWIĄT!! :)
    http://pietrekwrobel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sałatka wygląda rewelacyjnie pysznie :) z pewnością wypróbuje przepis.Ja jako tako nie mam ulubionego przysmaku na stole wielkanocnym,wszystko mi jakoś podchodzi :) Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  27. jak to przepysznie wygląda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nienawidzę gotować, ograniczam się do makaronu i konserw xD Ale w sumie może mnie najdzie i zrobię tę sałatkę? C:
    Szukam czytelników opowiadania... może chciałabyś wpaść do mnie? (kurczę, to zdanie brzmi strasznie bez kontekstu XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wpadnę w wolnym czasie :)

      Usuń
  29. mniam :D
    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda pysznie ;). Zapraszamy do nas : http://jedzeniekotydobrezaloty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. mmm na pewno pyszne;) wesołych Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  33. mmm jak to pysznie wygląda <3
    i jest nawet moja ulubiona kukurydza, którą dodaje praktycznie do wszystkiego.


    Wesolutkich :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie lubię takich sałatek :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda przepysznie!
    zapraszam na konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mmmm wygląda smakowicie.
    Wesołych świąt :3 + Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojjj zjadłabym taką sałatkę, mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. o jammi : O spróbuje taką zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham sałatkę brokułową! Moja mama często ją robi :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglada bardzo zachecajaco. Ja czasami tez robie salatke z brokulami, migdalami i feta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. O MNIAM,ALE ZGŁODNIAŁAM,CHĘTNIE DODAM CIĘ DO OBSERWOWANYCH :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.