In news

Blogowe sprawy

Dzisiaj zaplanowałam mały post o blogu. Zaistniały pewne zmiany, nawet duże: zmiana nagłówka, szablonu i pojedynczych pierdółek... Osobiście lubię kolory czarny i biały, jakie królowały w poprzednim wyglądzie bloga, ale uważałam, że czegoś brak i że jednak jest trochę pusto. Między innymi dlatego zmieniłam klasykę na cieplejsze kolory: róż i szary. Nagłówek wymieniłam na nowy, jest mniejszy, nie ma białej przestrzeni... Na prawym boku możecie ujrzeć obrazki (np.) z napisem Facebook, klikacie i jesteście na stronie Cassie. Ostatnimi czasy pojawiły się też banery firm, z którymi współpracuję -mam nadzieję, że klikacie od czasu do czasu :) Jeśli chodzi o komentarze, to są wyświetlane dopiero po moim zatwierdzeniu.
Teraz trochę o statystyce bloga... Zauważyłam, że dobiliśmy już 14 000 odwiedzin. Cieszy mnie fakt, że blog się rozwija i że ktoś go odwiedza :) Jeśli chodzi o mnie to włączyłam taką opcję od początku prowadzenia bloga, aby wejścia autora się nie liczyły do odwiedzin...
Posty staram się dodawać codziennie bądź co dwa dni, lecz czasem mi na to czas nie pozwala. Chciałam wam przedstawić pięć najpopularniejszych postów Cassie Blog:
Trochę osób odwiedzało stronę o prawach autorskich... Bardzo dobrze, że czytelnicy mojego bloga wiedzą, że mam swoje prawa i jeśli ktoś udzieli zdjęcia mojej własności gdzie indziej bez mojej zgody, to może mieć małe problemy. Oczywiście tylko mojej własności, bo zdjęć tego typu jak inspiracje itp., nie będę się czepiać ;) Jeśli chcecie wykorzystać moje zdjęcia, to po prostu piszcie na maila albo w komentarzach :)
Czas na statystki zagraniczne... Nie spodziewałam się, że Ameryka wyścignie Rosję.
Są jeszcze jakieś pojedyncze odwiedziny przykładowo z Grecji, Danii, Belgii, Chorwacji... Także nie jest źle! :) Możecie kliknąć na zdjęcia, aby je powiększyć do oryginalnych rozmiarów. Na koniec chciałam was się spytać, jak czy podobają wam się zmiany na blogu? Może byście jeszcze coś dodali, a może odjęli?

Related Articles

48 komentarzy:

  1. gratuluje:)
    nagłówek jest świetny!;)
    i mam pytanie, bo sama chce zmienić coś w wyglądzie bloga i mam problem jak podzielić na gorze tak jak ty masz: osiągnięcia, współpraca itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt -> Zamieszczanie postów -> Edytuj strony :)

      Usuń
  2. ale masz duuuże statystyki ;o gratulacje! ;*
    też wczoraj zmieniłam wygląd bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wejść :)
    Fajny nagłówek ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie jest teraz dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można wyłączyć to aby moje odwiedziny się nie liczyły? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt -> Statystyka -> i tam masz liczba odwiedzin dziś, wczoraj, a na dole napis 'Nie śledź własnych wyświetleń stron' -klikasz i zaznaczasz :)

      Usuń
  6. bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga! :)
    gratuluję tylu wyświetleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz co mi się strasznie podoba ?
    że mamy prawie identyczne pomysły.
    ja również planowałem napisać o blogu.
    z tym, że czekałem "do pierwszej rocznicy". ^^
    gratuluję wielkiego sukcesu! ;)
    i cieszę się, że mogłem się niejako do niego przyczynić ;>
    i przyznam, że ja miałem takie same przeczucie.
    nagle USA i u mnie prześcignęła Rosję ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne sa te statystyki :D bardzo lubie je ogladac jak mam wolna chwile ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz jest ladnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję 14 tys. odwiedzin, ja też ostatnio dobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ;) blog wygląda ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post. Gratuluję takiego sukcesu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny jest ten nowy wygląd :)
    też zamierzam zmienić nagłówek i kolory (pewnie na jakiś pudrowy róż.;d) ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. zmiany jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba się całość:) nic nie musisz zmieniać;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się tu podoba :) sama planuje u siebie małe zmiany, ale to tylko dlatego, ze lubię się w tym bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie tu, delikatnie tak :) Gratuluje i dalej, z kopyta ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. to gratuluję, że blog tak dobrze się rozwija:):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny jest :) Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. teraz blog jest taki uroczy ;)

    pozdrawiam i gratuluje ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie są odwiedziny z Filipin! Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tamten wygląd mi się chyba bardziej podobał :C

    OdpowiedzUsuń
  23. zmiany bardzo mi się podobają, ślicznego masz bloga ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasami są ciekawe te zagraniczne odwiedziny:)Motyli słoń.. ciekawe połączenie;) , a ja uwielbiam motyle:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ----------GIVEAWAY---------
    NOVO PERFUME ROBERTO CAVALLI
    consuminimo.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  26. mi się bardzo podoba :) blog jest taki delikatny. i gratuluję tylu osiągnięć ;) życzę dalszych sukcesów ! :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Your blog seems so interesting, why don't you write also in english?
    I’ve just wrote a new post, tell me what do you think about it!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't know why. Maybe 'cause my english isn't so good... But I'll think about this idea :)

      Usuń
  28. super nagłówek!
    dzięki za komentarz
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluje statystyk i pewnie, ze obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Łaał, podoba mi się tutaj. Nie wiem jak Twój blog wyglądał wcześniej, ale teraz naprawdę fajnie i przytulnie tutaj :]
    Bardzo chętnie będę obserwować ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. miło,że wpadłaś :) jasne,że obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje :)
    i świetny nagłówek <3
    +zapraszam xd

    OdpowiedzUsuń
  33. gratulacje!:) Świetne zmiany:)

    u mnie nowa notka zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  34. No, no - Twój blog naprawdę się rozwija :) Chciałabym, żeby i mój (o Mikim) a już nie wspomnę o dwóch pozostałych - by "rozwinęły" się tak samo. Zazdroszczę Ci ;* Pozdrawiam i koniecznie wpadnij do mnie ;) Bd wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  35. nikon p500 , dlaczego pytasz?

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuje się do obserwatorów i liczę na to samo u mnie
    www.zyciowe-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. gratulacje, a blog pieknie wygląda :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zmiany nastąpiły ;d

    OdpowiedzUsuń
  39. fajny blog zapraszam do mnie http://inlashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. fajny blog zapraszam do mnie http://inlashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...