25 marca 2012

We aren't our failures

Mam nadzieję, że nie zapomnieliście zmienić czasu na swoich zegarach... 
Wczoraj większość swojego czasu spędziłam z dziewczynami, kręcąc filmik na polski. Nakręciłyśmy go i mamy jeszcze kulisy, które zmontowałam. Jest z czego się pośmiać. Pogoda wczoraj dopisała nam. Za to dziś jest już chłodniej, głównie przez wiatr... Moje plany na resztę niedzieli są proste: sterta książek i nauka, nauka, nauka... Wielka szkoda, że już zbliża się koniec weekendu. Ale niedługo święta, więc musimy jeszcze troszkę wytrzymać.
Stylizacja z kilku dni
• spódniczka- butik • koszula- kappahl • buty- deichmann•
xoxo

63 komentarze:

  1. ładny outfit ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie dopasowany strój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie tu wyglądasz :)
    moje plany też są takie.. :x

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tej zmiany czasu:/

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia z nauką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka w kwiaty <3 mój obowiązkowy must have w tym sezonie ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie zapomniałam przestawić. ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna fotka .;)
    w jakim programie montujesz filmiki.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Windows Movie Live Maker :)

      Usuń
  10. Świetna stylizacjaa :))

    zapraszam do mnie! xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja . Filmik na polski ? Ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcie. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już czekam na święta :) mam nadzieję że nauka Ci dobrze poszła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny macie polski skoro macie na niego kręcić filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja :)
    -----------------------
    Zaczęłam publikować moją książkę na blogu i zapraszam wszystkich do przeczytania i skomentowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytam w wolnej chwili :) :*

      Usuń
  17. Fajnie , napewno miałyście przy tym sporo zabawy ;)
    śliczna ta spódniczka z butiku , taka typowo wiosenna , i te wzory <333

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna stylizacja.
    obserwujemy?
    www.coonsly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna stylizacja,a zwłaszcza podoba mi się ta spódniczka :) kurcze,i tak podziwiam,że jakoś zabierasz się za tą naukę,bo u mnie z tym kiepsko. wszystko odkładam na ostatnią chwilę.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz, extra klimat na zdjęciu <3 Bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładna spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podoba mi się spódniczka :) zapraszam do mnie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale święta i tak są krótkie ! To nie to co Boże Narodzenie, eh :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi wiatr pokrzyżował plany, miałam iśc na kajaki i nici z tego wyszły...

    OdpowiedzUsuń
  27. ja wlasnie zapomnialam zmienic czasu przez co spoznilam sie do skzoly :D Ciekawa ta stylizacja i taka profesjonalna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcie, świetna stylizacja.
    fashionznaczymoda.blogspot.com
    W jakim programie obrabiasz fotki?

    OdpowiedzUsuń
  29. W PhotoScapie i pixrl-o-matic :)

    OdpowiedzUsuń
  30. stylizacja na PLUS :)

    Chciałam Was powiadomić, że u nas na blogu trwa konkurs, może ktoś ma ochotę wygrać spersonalizowaną bransoletkę z ręcznym grawerem? Zapraszamy By ilo ;)
    http://stylebyilo.blogspot.com/2012/03/konkurs-rozdanie-na-by-ilo.html,
    Blogerki chętne do współpracy serdecznie zapraszamy: www.byilo.pl, szczegóły : ilo@byilo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wpadnę i może wezmę udział :)

      Usuń
  31. ja przez to zaspałam na uczelnie na kolosa:/

    OdpowiedzUsuń
  32. Całkiem fajnie to wygląda ! : )
    No oby do świąt już teraz...
    Zapraszam do obserwowania ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale pozytywne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. no pewnie że poprawię i wrócę! :) I mam nadzieję że mój powrót nastąpi szybciej niż napisałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Neat post and love your blog... would you like to follow each other!

    My Lyfe ; My Story

    @MyLyfeMyStory 

     Also, I am planning on giving out shout out to my readers, so if you are interested please be free to send me a quick message and I will gladly do it =0

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję!:) ale fajnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  37. pieknie wygladasz!!!!
    super spodniczka

    zapraszamy do nas w wolnej chwili na ciekawy tekst psychologiczny :) Martyna

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale ty masz świetne zdjęcia! :)

    Słuchaj zrobiłabyś mi nagłówek? Napiszę Ci w mail'u to sprawdź pocztę! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Słuchaj zrobiłabyś mi nagłówek?

    Napisz na e-mail margolcia00888@gmail.com
    + Wiesz że robisz świetne zdjęcia? Jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zrobić w wolnej chwili. Postaram się jutro napisać.
      Nie posiadam dobrego aparatu. Zdęcia robię zwykłym aparatem telefonicznym :)

      Usuń
    2. To masz i tak dobry aparat :)
      ok, czekam aż napiszesz, a jakbyś zapomniała to przypomnę!

      Usuń
  40. Świetny blog.Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog wpadnij do mnie http://my-secret-lifeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. :P oj muszę przyznać, że ta zmiana czasu dała mi się we znaki
    a filmik na pewno był udany xD bo kulisy zawsze są

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna kiecka . :)
    Ja zapomniałam przestawić zegarek i .. spóźniłam się do szkoły ! ah :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog, wpadnij do mnie. :)
    Obserwujemy??
    http://pietrekwrobel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. jakie Ty masz nogi ;) wow ;p

    pozdrawiam i obserwuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  46. genialny i pomysłowy blog, będę zaglądać tu częściej.
    p.s zapraszam; http://lafapradise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Super wyglądasz ... :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Sliczna spodniczka, ciekawe wykonanie zdjecia :))pozdrawiam i zapraszam takze do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.