.

3 marca 2012

We aint got nothing without love

Hello!
Wczorajszy dzień był pełen niespodzianek! Dostałam 4 z testu historycznego, z którego musiałam się nauczyć tematów o prehistorii i starożytności. Trafiła mi do dziennika też 4 z karty prac z biologii. Także z ocen jestem zadowolona i nie narzekam ;) Wczoraj wybrałam się z K. do restauracji na sałatkę grecką... Gdy tak szłyśmy z K. tam, nagle jakiś pan nas zaczepił i spytał się, czy jeszcze kiedyś się zakocha, myślałam, że pęknę ze śmiechu a zarazem się wystraszyłam go. Gdy wróciłam do domu, zaczęłam się wylegiwać i oglądać moje ulubione amerykańskie komedie, pośmiałam się^^  Nadrobiłam też odcinki Plotkary, kiedyś bardzo lubiłam ten serial, teraz się zmienił, są inne sytuacje bohaterów, może dlatego, że dorośli i już nie są licealistami, ale mniejsza o to!
Dziś muszę powystawiać kilka moich starych ubrań na szafę... Czas zrobić porządek w szafie. Czy wy też tak macie, że w połowie ubrań, jakie macie w ogóle nie chodziłyście? Ja niestety tak mam, ale staram się to zmienić. Oprócz wystawiania rzeczy na szafę, muszę się jeszcze pouczyć kilku przedmiotów, bo w następnym tygodniu mam kilka sprawdzianów... Ale dam radę!
Życzę wam dobrej zabawy i miłego weekendu!

51 komentarzy:

  1. Amerykańskie komedie są super ;D
    Z ciuchami mam podobnie, mam ale nie noszę... ;P
    Miłego weekendu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do ciuchów mam tak samo, ale to tylko dlatego, że mi się nie podobają, lecz mojej mamie wręcz przeciwnie i nie mogę ich wyrzucić;D

    xoxo.
    Gossip Girl.!

    PS ten pan mnie rozwalił;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna spódnica :D

    OdpowiedzUsuń
  4. suuper.weekend na pewno nie będzie za fajny bo muszę się uczyć ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. również bardzo lubie amerykańskie komedie!:)) sa swietne;)

    Miłej nauki zyczę!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. No to na pewno bylo dosc ciekawe doswiadczenie z tym facetem xd
    Miłej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ocen ! A jakie komedie ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kac Vegas oraz Kac Vegas w Bangkoku :)

      Usuń
  8. połowa weekendu a ja - prócz szybkich i małych zakupów z koleżanką - tylko siedzę przy książkach ;/
    ale gratuluje ocenek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i jeszcze z historii to już w ogóle :)
    uwielbiam komedie :**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ( obserwujemy ? <3 )

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie podaj mi link do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ocenki ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny zestaw- ostatnio robiłam porządki w szafie moim nowym sposobem i w tedy musiałam albo wyrzucić albo ubrac chociaż raz rzeczy które długo były nie używane. Polecam ten sposób

    OdpowiedzUsuń
  13. o gratuluje 4 :D!

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję ocen :)
    też bym się faceta przestraszyła ;o

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog ;) dodaję do obserwowanych i w miarę ochoty zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna spódniczka :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. po za tym niezła przygoda was spotkała z tym facetem :P i gratuluję ocen :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale przygoda z tym gościem :D
    gratuluję ocen! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Też oglądam Gossip Girl, i bardziej lubiłam wcześniejszy sezon. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co jesień i wiosnę u mnie w szafie dochodzi do rewolucji :D

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie też tal jest. Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wiosna wszystkich mobilizuje do zrobienia czegoś pożytecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam ciuchy które nosiłam raz ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. pewnie że obserwujemy ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba każda kobieta ma takie "nieczynne" ubrania ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluje:) ładna spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  28. No to się nie nudzisz :3

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluje ocen;) i sliczna spodniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czeeeść:* uwielbiam jak ludzie wierzą w siebie,Ty do takich należysz to jest fajne i pozytywne.Super oceny,u mnie historia to pięta Achillesa-nie mam pamięci do dat i tych wszystkich wydarzeń więc gratuluje.Jak wystawisz ciuszki na szafie to umieść link na blogu,z miłą chęcią zerknę.Zapraszam do mnie aaaa i ja już obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tez tak mam razem z siostra na to cierpimy ! :)
    Ja rowniez jestem zawalona sprawdzianami , nauczyciele myśla , że ich przedmiot jest najważniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  32. dzieki za komentarz!
    super blog, obserwuje i licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  33. oczywiście, ja już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny blog, oczywiście obserwuję, czy mogę liczyć na to samo ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Komentarze powinny być miłe:* ja czekam na nowe posty z niecierpliwością :*

    OdpowiedzUsuń
  36. fajnie fajnie. :)
    przeczytałam HISTERYCZNEGO zamiast historycznego... ahaha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaa! Oj, Dżeksonowa ;D

      Usuń
  37. Gratuluje ocen ! :)
    Eh, Ja mam ciuchy jeszcze z metkami,ktore walaja sie w szafie rok caly ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję serdecznie ocenek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja też oglądam Gossip girl i chyba już bardziej z przyzwyczajenia niżeli z tego,że jest dobra...
    często tacy ludzie,co zaczepiają mają nie równo pod kopułą ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. 4 z biol! no ładnie :D!

    OdpowiedzUsuń
  41. mam mnóstwo ciuchów i też część bardzo rzadko nosze lub wcale.. chyba tak już musi być :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Mmmmm, boska spódniczka : o Gratuluję ocen!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładna spódnica :):)
    Gratuluję ;) .

    OdpowiedzUsuń
  44. Ah ta szkoła, tyle czasu trzeba na nią przeznaczyć. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna spódnica, gratuluję <333
    Pozdrowionka ^^ :***

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo przyjemny blog. Chętnie przejrzałam kilka postów i na pewno jeszcze tu wrócę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.