7 marca 2012

Kwiatowo.

Hej Hej!
Dawno nie pisałam, przyznam się szczerze, że nie mogłam pozwolić sobie, by do was coś napisać: miałam parę spraw szkolnych, które musiałam uporządkować... Jutro test ustny z niemieckiego -,- Wczoraj się uczyłam, więc dziś wystarczy tylko powtórzenie. W piątek praca klasowa z lektury oraz biologii, kartkówka z matematyki. Nawet nie chce mi się już nic pisać o szkole i dodatkowo was zanudzać :) Niedawno wróciłam ze szkoły, jestem zmęczona, więc pójdę zaraz po cappucino i będę oglądać Pretty Little Liars A was zostawiam z moją stylizacją sprzed kilku dni...
Grr...ta koszulka! -,-
 • spódniczka- h&m • koszulka- house • sweterek- h&m •

61 komentarzy:

  1. świetna stylizacja !
    Spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety też mam po prostu masę sprawdzianów :(
    A stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódnica!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! :)
    Powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda:)

    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku uwielbiam kwieciste spódniczki tak samo jak bandażowe ;))
    Super;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że to nie tylko ja mam tak strasznie w szkole :) stylizacja typowo wiosenna,słodka spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy ma desen ta spodnica ;_))

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna spodniecza i sweterek

    OdpowiedzUsuń
  11. spódnica jest przepiękna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! spódniczka jest świetna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. ojj! Zakochalam się w spódniczce <33!
    dawno ją kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czerwcu ubiegłego roku :)

      Usuń
  15. uwielbiam motywy kwiatowe na spódniczkach ;) Twoja jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie ładne włosy, wow!
    świetny zestaw :)
    zapraszam do siebie i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o, jaki ładny zestaw *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja . Taka dziewczęca , zwiewna . Mega spódniczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna stylizacja i piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna spódniczka, ma śliczne kolory i jest baardzo dziewczęca:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja ! Strasznie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna spódniczka:) najlepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  24. sweterek- jest genialny :)
    wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Delikatnie i wiosennie! :))))

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna spódnica ;)

    zapraszam do siebie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna spódniczka :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Prze urocza spódniczka!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;))
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. ta spodniczka jest piekna ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Spódniczka jest piękna. ; )


    Obserwuję i zapraszam. taste-of-paradise

    OdpowiedzUsuń
  32. Aleee ślicznie;*



    xoxo.
    Gossip Girl . !

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna spódnica .
    świetny blog, obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo urocza i kobieca stylizacja, świetnie wyglądasz!
    Zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. stylizacja świetna!
    mój ulubiony styl :)
    masz śliczne włosy ;))
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  36. super spódniczka.;]
    Świetny blog.;]
    Obserwujemy.?

    OdpowiedzUsuń
  37. zastanawiam się nad kupnem tej spódnicy, bardzo ładna jest.
    Masz może ochotę się poobserwować? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  38. a mi się podoba Twój sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie, tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Thanks for commenting on my blog.
    I like the floral skirt and the turquoise cardigan!

    Follow my blog at
    www.arikayasmine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudna spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładnie wyglądasz. Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. też oglądam PLL :))

    OdpowiedzUsuń
  44. urzekająca :O
    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam PLL :)
    Szkoda, że niedługo kończy się drugi sezon :(
    A.

    OdpowiedzUsuń
  46. super stylizacja. Obserwuje o_O licze na to samo .Fajny blog.Zapraszam na mój

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy11:41 PM

    mam taką samą spódniczkę , z h&m, zapraszam do mnie!!!!
    http://mynia-honolulu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Loving your steez little lady.........come by and check out my blog and store its just up your alley........xx

    http://americandeadstock.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Obłędna spódniczka ;-).

    OdpowiedzUsuń
  50. jej, jaka śliczna ta spódniczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna spódniczka :)
    Obserwuje z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.