.

23 marca 2012

Im bardziej jesteśmy nienormalni, tym bardziej wartościowi ♥

Hej Hej!
Nareszcie doczekaliśmy się weekendu... Dziś piątek, a ja za chwilę zabieram się za lekcje. A potem pełny relaks i komentowanie waszych blogów, bejbiuszki  Podsumowując ten tydzień: był miły, szczególnie jeśli chodzi o ocenki. Same piątki i czwórki wpadły do dziennika, także nie narzekam :) Pogoda też była ładna w niektórych dniach. 
Jutro wybieram się z dziewczynami do K., aby jeszcze raz nakręcić filmik. W sobotę i niedzielę postaram się czegokolwiek pouczyć! Ciekawe jak to wyjdzie, haha^ Już za niedługo zamierzam wybrać się na jakieś zakupy. Szczególnie muszę wstąpić do Ikei. Idę po czekoladowe cappuccino
Życzę wam miłego i pogodnego weekendu.

48 komentarzy:

  1. Fajnaa fotka.;)
    Udaneego weekendu .;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja tez nie mogłam doczekac sie weekendu ! <33

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie trochę gorzej dziś z ocenkami...
    Jeśli to twoje zdjęcie to ładna jesteś... ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie moje. Ee tam... :)

      Usuń
  4. Mi też kilka dobrych ocenek wpłynęło do dziennika :)
    Fajne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych zakupów!
    Super zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I nawzajem :D. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię cappuccino.

    OdpowiedzUsuń
  8. trochę się nazbierało ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcie ;)

    Też miałam udany weekend, ale strasznie ponury ;|

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcie *.*
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. o jeny jakie chude nogi! :o

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi niestety jedna trójeczka do dziennika wpadla, ale tak to tydzien fajny. :D

    Zapraszam do mnie.
    xdnatuuuxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie genialne zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcie;) miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też życzę udanego weekendu.
    a co do korepetycji, to miałaś rację - niepotrzebnie się stresowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też zamierzałem się czegoś pouczyć w weekend.
    ale chyba nie bardzo mi to wyjdzie ^^
    mam kilka propozycji na spędzenie wolnego czasu, więc nauka odpada :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog!
    Zapraszam do siebie, jeżeli możesz zostań obserwatorem mojego bloga. Ja też mogę obserwować twój blog, tylko napisz w komentarzu.
    wiktoria15.blogspot.com
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. również życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia ; )
    Obserwuję i zapraszam do mnie ; >

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne zdjęcie :) Tobie też pogodnego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie, że masz dobre oceny !
    Zdjęcie mi się strasznie podoba ^^
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo cudne zdjęcie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Z województwa łódzkiego, miejscowości niedaleko Łodzi :)

      Usuń
  29. Tbie rowniez , ladne foto :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cuudne zdjęciee :)
    gratuluje ocenek !

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje ocen ;) tez jesteśmy z Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcie :D
    Ej też mieszkam niedaleko Łodzi :D :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja się już nawet uczyłam ;d
    Mogę zapytać, w której dzielnicy Łodzi mieszkasz, bo też stąd jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mieszkam w Łodzi tylko niedaleko tego miasta :) :*

      Usuń
  34. weekend weekend i prawie po weekendzie ;p
    a zakupki w ikei to czysta przyjemnosc :)
    http://mili-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej! robisz świetne nagłówki ,chciałabym zmienić coś w moim blogu czy nie zrobiłabyś jakiegoś dla mnie ? :)
    proszę o odpowiedz na e-mail : caarmeel21@gmail.com
    Zapraszam do obejrzenia mojego bloga i zgłoszenia się do rozdania :)
    http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcie! Jaki masz aparat?

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie posiadam lustrzanki. Zdjęcia robię aparatem telefonicznym :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.