.

16 marca 2012

I'll be anything you ask

Hello!
Pomimo, że siedzę w dresach z chusteczkami, lekami i herbatą, jestem szczęśliwa, że dziś jest tak ciepło  na dworze! Ponad 20'C. Dlatego skorzystałam z tej pięknej pogody, złapałam płaszczyk oraz szalik w dłonie i pojechałam na przejażdżkę rowerem z miłym towarzyszem -psem. Czułam się tak szczęśliwa i spełniona, że aż uśmiechałam się sama do siebie... Mam nadzieję, że taka pogoda zostanie jak najdłużej. Ja osobiście uwielbiam wiosnę... Mam trochę zdjęć, ale nie wiem, czy je opublikuję... 
Już piątek! Macie jakieś plany na weekend? Ja na pewno zostanę w domu, tylko jutro zajrzę do dziewczyn, ale to tak na krótko. Musze uzupełnić szkolne braki, może obejrzę jakieś filmy. Przypomniało mi się, że oglądałam razem z mamą "Kobietę w czerni" z aktorem Radcliffe. Powiem szczerze: film bardzo mi się podobał, mimo że połowę filmu spędziłam z zamkniętymi oczami, słuchając tylko wypowiedzi aktorów, haha^^ Tak się właśnie ze mną ogląda horrory! Ale jak najbardziej wam polecam.
Życzę wam pogodnego weekendu. Kisses

36 komentarzy:

  1. Ja też zakochałam się w dzisiejszej pogodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też tak oglądam horrory :)
    mam nadzieję, że pogoda się nie zepsuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak oglądam horrory, zwłaszcza jeśli oglądam sama. POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi się podoba ta animacja. u nas też bylo 20 stopni i w sumie cały dzień spędziłam na dworze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak, dziś była wyjątkowa pogoda! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście dzisiaj była cudowna pogoda taka wiosenna <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. weekend będzie z książkami ;(
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. przyda się i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowiej szybko ! Oj , tak . Pogoda piękna.
    Zapraszam do mnie . Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze że już ciepło, u mnie dzisiaj było 15 stopni ;)
    Zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale u ciebie ciepło! U mnie było dziś 13 stopni :) Zdrowia życzę! Ja też ostatnio chorowałam. O chciałam obejrzeć ten film, ale w moim mieście jeszcze nie ma go. Muszę poczekac, bardzo chciałabym go obejrzec ze względu na Daniela, ciekawi mnie jak wygląda w filmach tego typu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie było 17'C. :)
    Ja pewnie też bym tak oglądała horrory..właśnie! gdybym je oglądała! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie też wspaniała pogoda :) a w weekend zamierzam rozpocząć dbanie o swoją kondycję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też świetna pogoda ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też świetna pogoda, ale nie skorzystałam dziś z niej - siedzę chora w domu :<

    OdpowiedzUsuń
  17. dzis była prześliczna pogoda i cieplutko!:)) ponąc cały weekend ma taki byc;) od razu człowiek ma lepszy humor!
    u mnie nowa notka!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też zawsze zasłaniam oczy jak oglądam horrory :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O chora jestes ? :(( To zdrowiej !!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zawsze zeby nie pominac mam oddzielny folder,do ktorego selekcjonuje najladniejsze zdjecia z kazdej nowo zrobionej sesji,wyjazdu itp. bo wczesniej dopiero dzien przed wywolaniem szukalam zdjec do wywolania i czesto zapominalam o niektorych:(

    ps.to zdjecie na twoim blogu jest cudowne!!
    zakochalam sie^^

    OdpowiedzUsuń
  21. ja ma właśnie niedosyt horrorów :)
    zdrowiej szybko! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hahaha . ; D
    też tak ogl horrory . XD
    jestem wzrokowcem i później wszystko zapamiętuje, więc wolę nie patrzeć . XD
    śliczny gif . XD

    OdpowiedzUsuń
  23. zdrówka!
    i własnie tak dziwnie jak jest tak ciepło xD

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie było +20 ♥!

    Też tak oglądam horrory, haha, a najlepiej jeszcze mieć poduszke na twarzy ;D

    ________
    dziekuje za komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. życzę szybkiego powroty do zdrowia! u mnie taka sama pogoda, jest wspaniale! :):)
    +dodaję. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale świetna animacja ; ))

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam o tym filmie... Jak polecasz to muszę go obejrzeć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. no piekna pogoda ,pobudza do życia ! fajna animacja:D

    OdpowiedzUsuń
  29. od razu człowiek się inaczej czuje w taką pogodę;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Możemy przybić żółwika bo też chodzę z katarem kaszlem i chusteczkami przy sobie ;))) ;<

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie mam zamiar obejrzeć sobie horror :) aż tak straszny? ;>

    Pozdrawiam obserwuję i zapraszam do mnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. mój nowy adres madeedream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.