In food life

365

Hej Hej!
Jak wam mijają dni w szkole? Mi w sumie dobrze, wpadły dobre oceny do dziennika, jest ok. A właściwie to jest jedno 'ale'. Jestem chora, moje gardło okropnie mnie torturuje, jeszcze w dodatku kaszlę. Jutro idę do lekarza.
Moje plany na dziś? Nauka muzyki z muzyką klasyczną. Książka. Ciepła kawa, aby nie zasnąćPotem biorę się za trzeci sezon 90210! Jestem ciekawa, czy w końcu dziś będę mieć karnisz, który zamawialiśmy. Jeśli chodzi o moją sypialnię, to jeszcze nie jest skończona. Ale efekt będzie taki, o jakim marzę...
Przepraszam, że tak mało i niemądrze piszę, ale ostatnio nie mam weny i jestem po prostu zmęczona.

Related Articles

32 komentarzy:

  1. 90210 mm, uwielbiam:)
    Mam nadzieje, że wizyta i lekarza nie jest spowodowana czymś poważnym?

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna filiżanka i talerzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie masz weny to odpoczywaj :) sama się zjawi :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak będzie wyglądał Twój pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam chore gardło... Zdrówka! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniiaaam .. :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo 'stara' piosenka :)
    u mnie masakra z ocenami, nie mam wg motywacji żadnej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle tej kawy dzisiaj wypiłam, ale narobiłaś mi ochoty na kolejną filiżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. odpoczywaaam;) mm kawa;)) u mnie nowa notka;D

    OdpowiedzUsuń
  10. o to zdrowiej! :)
    ładna filiżanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z gardłem mam tak samo. Czuję Twój ból. : / Powrotu do zdrowia Ci życzę. :*
    Śliczne zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 90210 <3 uwielbiam ten serial!
    A kawa wyśmienita!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowiej ;) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. sezon chorobowy się zaczął o,o u mnie większość ludzi zakatarzonych i ogólnie przeziębionych o,o Zdrówka! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna filiżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. znając życie to też pewnie niedługo zaniemogę na gardło :D
    smakowita kawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kawa wygląda przepysznie;)
    zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja za miesiąc zaczynam odnowę sypialni :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie lubiłam tego serialu:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrowiej . Też ostatnio cały czas jestem zmęczona ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zdrowiej szybciutko! Ostatnio wszyscy chorują tylko nie ja

    OdpowiedzUsuń
  22. Również ostatnio nie za specjalnie się czuje dusi mnie kaszel i mam katar o głowie bolącej co dzień nie wspomnę ! Dziś w szkole było spoko ^^ prawie przez cały dzień robiłam z koleżankami Cleopatrę( taką z papieru ) na Dzień Otwarty naszego Liceum ;) Więc miałam luzik :D
    Na matmie dobrze ,że siedziałam bo mi się potwornie zakręciło w głowie ;/
    było nie przyjemnie ,ale .. teraz sie trochę lepiej czuje ; )
    Jak dobrze ,że za tydzień Pierwszy dzień wiosny i można zwiać z lekcji :P
    Hahah .xd

    Świetny blog ; )
    Obserwujemy się ?
    zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tylko ta wiosna przyszła nie tylko z datą, ale i z piękną pogodą :)
      Obserwujemy.

      Usuń
  23. Zdrowia!
    Ale pyszności !
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak dla mnie to kawa i zamiast 90210 skinsi ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. O! 90210! Z racji tego ze wlasnie powinnam pisać swoja magisterkę postanowiłam oddac sie ciekawszemu zajęciu i zaczelam oglądać to od pierwszego sezonu;)) Dziecinnieje na starosc ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam! Nie dziecinniejesz :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...