.

18 lutego 2012

More fun -photos & outfit

Hej Hej!
Nadszedł weekend. Co to oznacza? Mnie czeka siedzenie nad książkami, czytanie książki, obcinanie końcówek włosów... Ale są też dobre strony! Oprócz rzeczy, które wymieniłam przed chwilą, czekają mnie też maseczki -czyli coś, co już dawno nie robiłam. Nie wiem, czy zauważyliście, ale obok znajduje się ankieta dotycząca wyglądu bloga, proszę o głosy, wiem, jestem strasznie niezdecydowana! 
Mam dziś dla was stylizację z zakolanówkami z koronką oraz nową bluzką z Mohito, a przy okazji wyszła z tego też mała sesja. Jesteście ciekawi zdjęć? Jest ich mnóstwo, w końcu na wygłupy przed aparatem poświęciłam godzinę! O opinie proszę oczywiście w komentarzach niżej ;)
(przepraszam za tego kapcia!)
 • spódniczka-Bershka • bluzka-Mohito • bransoletka-Butik • kolczyki-Cubus 
• buty-Deichmann • zakolanówki-biedronka •
Enjoy!

39 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz!!!!!! <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. one tylko się takie wydają ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja,pięknie wyglądasz ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki świetne! wiesz, nie zauważyłam tego kapcia, dopóki o nim nie przeczytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zagłosowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zdjęcia :) zakolanówki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :) i ładnie wyglądasz^^

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia :) Świetne zakolanówki! ;)) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. oddałam głos w ankiecie :)
    świetny outfit :) !

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kolczyki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zagłosowałam. fajny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny outfit. < 3

    OdpowiedzUsuń
  15. jej ! ta spódnica jest poprostu genialna !
    świetny set :)

    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  16. masz boskie włosy;) bardzo podobają mi się zakolanówki, ale do tej spódnicy wzięłabym inną bluzkę

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny strój tylko troszkę mało widoczny a tak to spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz w tym zestawie :D
    Bardzo podobają mi się te jaskółki :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny outfit, drugie zdjęcie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. masz cudownie długie włosy! ;) a ja jestem dziś bardzo podobnie ubrana ;p tylko moja bluzka jest bez nadruku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten zestaw :)
    kocham zakolanówki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny zestaw, bardzo mi się podoba ;D Super włosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. te ptaszki sa cudne *_*

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki :) kolczyki mnie zauroczyły!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz ^ ^ !

    OdpowiedzUsuń
  26. zakolanówki-najlepsze <333
    ...........................
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz - jakie masz chudziutkie nóżki *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz, zakolanówki skąd? :) Bo jakoś nie mogłam się dopatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie zapomniałam o nich napisać ;) Są z biedronki (;

      Usuń
  29. ja jak wrócę do szkoły to sypną nam testami nieźle :<
    pewnie, że obserwujemy, już dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za wizytę ma moim blogu, Twój bardzo mnie zainteresował:) Dodałam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dzięki ;) świetnie wyglądasz! bluzka ma super fason ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia, chyba najlepsze na Twoim blogu :)
    pomimo kapcia ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.