22 lutego 2012

Mała dziewczynka pełna gigantycznych trosk

Dziś mam okropny humor, nie wiem już, czy mam ochotę płakać czy może się śmiać. Nie, nie czuję się winna, nie wiedziałam o tym. Sprawa jest skomplikowana. Mogę tylko powiedzieć, że nic złego nie zrobiłam i to nie moja wina... Mam dosyć niektórych osób, które wtapiają się w czyjeś przyjaźnie. Miało być zawsze i na zawsze, teraz jest gorzej. Nie zamierzam się odzywać, bo to nic nie zmieni. Po prostu przeczekam tę "burzę" ich uczuć. A żeby się uspokoić zacznę czytać moją książkę teen vogue. 
jakieś z dziś.
Macie jakieś specjalne plany na  wieczór? Czy wy również spędzicie je z kakao i książką jak ja?

50 komentarzy:

  1. plan na wieczór.?
    herbatka i katechizm. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem dokładnie o co chodzi, ale dla pocieszenia też kiedyś przeżyłam przyjaźń 'zawsze i na zawsze' i w sumie cieszę się że skończyło się to tak szybko jak zaczęło :)
    mam nadzieję że będzie dobrze
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja będę oglądać film. I zrobiłaś mi ochotę na kakao <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak? Hmm to chyba dobrze? :)) Ja ranek spędziłam z kakao, natomiast wieczorem idę na basen się trochę poruszać ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja będę oglądała filmy..! zapraszam do mnie! :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie samy plany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko bedzie dobrze :)
    ja staram się pozbyć bólu głowy o,o

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi wieczorem będą towarzyszyć książki i podręczniki ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dzisiaj wieczorem również czytając książkę (RONALDO obsesja doskonałości) z kubkiem kakao czy herbaty w ręku. :) Teraz jeszcze przeglądam Wasze blogi, może jeszcze coś oglądnę... :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna bluzeczka :)

    plany na dziś?..historia :/

    OdpowiedzUsuń
  11. też tak czasem mam. też mam teraz sytuację z koleżanką , która wpieprza się w nie swoje sprawy, słabo -.-

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzka świetna ;)

    ja dzisiaj cały wieczór odpoczywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. plany na dziś ? to zaraz zabieram się na referat z plastyki..

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna bluzeczka ;)

    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja cały wieczór musze sie uczyc (teraz zrobiłam sobie chwile przerwy ;d)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna bluzka ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja spędzam wieczór z dr. Housem i z krówkami, takimi miękkimi i ciągnącymi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja także spędzam z kakao,ale zamiast książki wybieram film :))

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja wieczór spędzam z gorącym kubkiem herbaty z cytryną oglądając komedie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ochotę dziś troszkę pooglądać serilii :)
    A co do Ciebie, to głowa do góry, na pewno się ułoży! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. koszulka pasuje również do mojego humoru.. taki ponurak dzisiaj jestem ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozumiem co czujesz .! ;(
    Moje plany ? Hmm.. kakao, ELLE, rodzinka.pl, laptop ; D

    OdpowiedzUsuń
  23. Planny.? Film i pewnie jakaś naukaa.;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Pewnie! Dodałam do obserwuj ;p
    Cóż ja na wieczór kocham oglądać moje ulubione seriale, zajadać czekoladę i zdrowo się pośmiać. Po tym łatwiej mi rano wstać xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja go spędzam z herbatką i czytając blogi. ;))

    + obserwuję. :)
    urherts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę byś wróciła do lepszego sampoczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci, kochana. ;**

      Usuń
  27. dziękuję!:) ja spędzam przyjaciółkami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja spędzam z herbatą, laptopem i zeszytem od polskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja od paru dni ogladam przyjaciol clay czas ;d wiec podobnie do Ciebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Też będę czytała książkę . Super zdjęcie i bluzka ! :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdyby wszystko było kolorowe i łatwe każdego dnia nie docenialibyśmy tego...
    Słońce w końcu wyjdzie, zobaczysz :)

    lovewithmasterpiece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny masz nagłówek i bluzkę! :P
    a każdy chyba przechodzi takie sytuacje!
    obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja ostatnio nadrobiłam wszystkie seriale :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, dzisiaj nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  34. :) Nie przejmuj się:) czasem im bardziej się starasz tym druga osoba tego nie doceni i jeszcze zwali to na Ciebie wszystko co złe;) Głowa do góry;)
    Ja nadrabiam "Julkę" :D

    OdpowiedzUsuń
  35. hahah mega kosuzlka :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja czytam pamietnik wampirów ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. suuper.i genialny nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. O tak tak tak ! Koniecznie kakao i ksiązeczka w łóżku ! Tylko tego pragne ! ;pp

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja dzisiaj mam luźny wieczór:)
    Serdecznie zapraszam na najnowszy post!:*

    OdpowiedzUsuń
  40. znam to.. nie przejmuj się na zapas, choć wiem że to nie łatwe.. jak będziesz to miała z głowy to odczujesz ulgę :) plany na wieczór? film i herbatka z ukochanym

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiem, że to nie łatwe to co teraz przeżywasz, ale wiedz, że będzie dobrze ;) i głowa do góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z ludźmi tak właśnie jest, że czasem nie można z nimi dojść do ładu...

    OdpowiedzUsuń
  43. Trzymam kciuki, żeby się ułożyło : ) Ten kolaż jest mega : o

    OdpowiedzUsuń
  44. Spencer z Pretty Little Liars ? oo . ; dd dziękuję za komplement.;)

    wyklepane 'będzie dobrze' x dd
    tak wiem, głupie gadanie ale może jednak bd?

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.