In movies outfits

"I że cię nie opuszczę"

Moim zakochanym czytelnikom życzę dużo miłości, wytrwałości, dużo przytulasów oraz szczęścia z okazji walentynek. ♥ Za to tym niezakochanym życzę dużo słodkości podczas objadania się słodyczami!
Dzień w szkole? O dziwo taki sam, jak inne... Mimo, że uczęszczam do szkoły, gdzie jest i gimnazjum, i liceum, to dużo zakochańców nie widziałam, tym lepiej dla oka, jak i dla serca :) Moje plany na dzisiejszy dzień to dokończenie marnego polskiego, a potem to już tylko ciepła herbatka i jakieś małe słodkości oraz melodramat "I że cię nie opuszczę". Na dzisiaj mam dla was stylizację, skromną i prostą. Jedyne, co nawiązuje do nastroju walentynek, to kolczyki w kształcie serc.
 | spodnie-Reserved | bluzka-Butik | sweter-Tally Weijl | kolczyki-house |
Zdjęcia nie wiem, czy dodam, ponieważ mało ich. Ale jeszcze pomyślę... Facebook Cassie

Related Articles

55 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez dziś założyłam kolczyki w kształcie serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki gruby warkocz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również Ci tego życzę ;-) świetne rurki

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz :)
    Ja na szczęście mam ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się stylizacja :) Taka dziewczęca :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki są przecudne ♥ ja tam sie dzisiaj wypcham czekoladą i będę sie modlić żeby nie przytyć, ale to chyba nie zadziała ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne te kolczyki, dopasowane do bluzki ;) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te kolczyki. Lubię takie małe drobiazgi. Zmieniłama dres bloga (teraz w profilu) Buź :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne kolczyki :))
    Zapraszam do mnie , będzie mi miło jak wpadniesz :))

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne kolczyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Film był świetny! Dawno takiego nie oglądałam, pełen wzruszeń... Polecam go każdemu ;)

      Usuń
  18. Przecudowne kolczyki! Niby proste, a coś w sobie mają. : ))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny outfit : ) Oo, też muszę obejrzeć ten film.

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie wyglądasz:) też mam zamiar obejrzeć ten film, koniecznie napisz czy Ci się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. właśnie niedawno wróciłam z tego filmu 'i ze cie nie opuszcze' film bardzo mi sie podobal :)
    taki inny po prostu :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuje :)
    zapraszam do siebie na urodzinowe rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne te kolczyki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. urocze kolczyki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. dzięki!;) śliczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kolczyki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne kolczyki ^^
    obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna bluzka+kolczyki ♥ ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietny sweterek i kolczyki ;)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluzka i kolczyki świetne ^^

    Napisałaś: Śliczna biżuteria. A teraz mów, ile dałaś za pierścionek! ;D
    Za pierścionek dałam 17,90 zł. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój pierścionek jest uroczy! ;*

      Usuń
  33. Urocza stylizacja ;]
    Świetny blog ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. kolczyki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Te kolczyki na końcu są po prostu wyśmienite : 3
    Zapraszam do siebie oraz oczywiście obserwuję : 3

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny strój.:) Muszę zobaczyć ten film.^^

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam wzór kwiatów.! ; )

    zapraszam do mnie i również proszę o komentarze.!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mega ciuszki ;]
    Ładne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. dzięki :* kolczyki są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  41. słodkie te kolczyki;) dzięki za odwiedziny;)
    pzdr!!

    OdpowiedzUsuń
  42. kolczyki <3
    pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...