.

21 stycznia 2012

So I’ll forget I love you...

Niestety wracam do was bez stylizacji, ogólnie nie mam czasu na robienie zdjęć. A gdy już chciałam wybrać się na sesję, to jednak śnieg się roztopił, teraz pada i nie pada. No ale nic! Weekend się rozpoczął i trzeba z niego korzystać. Ja obiecałam sobie, że go nie zmarnuję i że zrobię coś innego niż zawsze, ale jednak znowu to chyba nie wypali. Tęsknię już za latem! 
Dziś spotkałam się z Karinką, pooglądałyśmy trochę filmów, najadłyśmy się kalorii i oczywiście śmiechu nie zabrakło. Później odwiedziłam dziadków. W tym roku się nie wysiliłam, ponieważ kupiłam każdemu kartkę z życzeniami. Ale dla nich najważniejsze jest to, że pamiętam o ich święcie. Jutro zamierzam spędzić dzień przy książkach, będę potrzebować dużo kofeiny.
A teraz powiedzcie mi, jak wy spędziliście dzień? Ja za chwilkę idę zrobić sobie coś pysznego, a potem będę oglądać seriale. Życzę wam miłego wieczoru, kochani.

33 komentarze:

  1. hm, ja dzisiaj nic szczególnego nie robiłam.. a tak po za tym, śliczny masz ten nowy nagłówek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna piosenka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oh kochana każdy teskni za latem ;))
    + wakacje <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też tęsknię za latem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. też miło spędziłam dzień. do babci jadę jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nic dzisiaj nie robiłam..cały dzień przesiedziałam w domu a jutro jadę do babci i dziadka ;))
    __
    u mnie oceny i tak już wystawione^^

    OdpowiedzUsuń
  7. a u mnie sypał śnieg . i przestał ...
    Jutro będzie chlapa ...

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie już trochę śnieg stopniał ..;p I jak robi się cieplej to chlapa jest ..;< Alee .;-.-

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję ze smakowało ci to co zjadłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dzień nudny. Nic ciekawego się nie działo. ` Kilka minut temu zaczął padać śnieg..
    ; )

    Serdecznie Zapraszam do mnie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj nie tylko ty tęsknisz za latem. Ja odliczam dni do wakacji. Nie wierzę, że zostało ich jeszcze aż 160! ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie śniegu już niema..Piosenka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też się śnieg roztopił własnie.:< O..ja jutro też mam dzień z książkami niestety... i Tobie też miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie prawie śniegu nie ma..;/ aa dzień beznadziejny..;/

    Pozdrawiamm..;**

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie śnieg pada już od południa :)
    Każdy chyba tęskni za LATEM ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja z moim chłopakiem próbowaliśmy wrócić do siebie po imprezie osiemnastkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog .
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie doczekam się lata .
    W mojej miejscowości wszystko stopniało ;(

    Zapraszam do mnie :)
    http://olkafoka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię ten zespół :))
    A do wczorajszego dnia to miałam dyskotekę w szkole. Troche sie potanczyło xd

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie tylko trochę śniegu zostało :(

    OdpowiedzUsuń
  21. No moim blogu konkurs, a do wygrania koszulka COCAINE CHANEL. Zapraszam - w najnowszym poście szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja dzisiaj odpoczywam ;) obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie już niestety po śniegu, i ciapa jedynie została!


    dulcisowy-zakatek.blogspot.com
    będzie mi miło, jeżeli zaobserwujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie to aż za dużo mam śniegu,mogę ci trochę dać =) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. już obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Uuuu masz takiego Larweńskiego bloga :**************** Barddzo mięsisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  28. Eh, też marzę o lecie : <

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.