28 stycznia 2012

I am lost in an ocean

Hej Hej!
Miałam już wczoraj tu napisać, ale pochłonęły mnie porządki^ Wiecie co, wiecie co? Zapomniałam, że wczoraj były moje imieniny! Spostrzegłam się dopiero, gdy moi bliscy zaczęli wydzwaniać!
Dziś spotkałam się z D. i K. Było świetnie! Nie ma to jak bieganie bez kurtki na dworze, gdy sąsiedzi się patrzą na ciebie jak na wariatkę. Obejrzałyśmy horror ''Naznaczony'', dla mnie był straszny, szczególnie te wszystkie pojawiające się twarze w filmie. A potem te nasze zabawy dziecinne, choć takie fajne. Przeglądałyśmy też zdjęcia, trochę plotkowałyśmy... Czas spędziłam bardzo zabawnie. Uwielbiam z nimi spędzać czas! Brakowało tylko Ż., która wybrała się do galerii.
Jest taka sprawa, że będę zmieniać wygląd bloga, efekty zobaczycie niedługo. Nie odpowiada mi ten wygląd, nie jestem w stu procentach z niego zadowolona.
 | bluzka-KappAhl | jeansy-Tally Weijl | kolczyki-house |
Z okazji wczorajszych imienin dostałam prezent od taty, pokażę wam go w następnym poście! Nie wiem, jak wam, ale u mnie rozpoczęły się ferie.♥ Nauczyciele starali się nie zadawać testów po feriach, ale wyszło jak zawsze, pani od historii tylko zachowała się jak najbardziej w porządku. Trzymajcie się cieplutko w te mroźne dni.

62 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podbne kolczyki tylko, że jakby srebrne :)
    Jasne, że obserwujemy !

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny outfit! <3
    __
    u mnie też już rozpoczęły się ferie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. To spóźnione, ale wszystkiego najlepszego z okazji imienin ;) Fajne jeansy...xd a nam nauczyciele nawalili wszystkiego po feriach ; | więc niestety pierwszy tydzień zawalony po brzegi...:<

    OdpowiedzUsuń
  7. też oglądałam ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie! Jutro urodziny mojego bloga. Będzie dużo mini konkurów i megaa loteria! Będziesz
    PS: Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolczyki,mam podobne tylko czarne. : +obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej.ja o moich urodzinach i imieninach pamietam zawsze:)
    i od tygodni na nie czekam:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog! ; D
    Obserwujemy?? ; )
    Jak się dodasz to napisz kom, zrewanżuję się! ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne kolczyki, lubię house !

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna koszulka i kolczyki !

    koocham groszkii ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ; D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale słodkie kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkiego naj z okazji imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne spodnie . : >

    OdpowiedzUsuń
  19. super wyglądasz :)
    bluzka i kolczyki megga<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Super są te rurki i kolczyki :)
    Jeśli mogłabyś to odwdzięczyłabyś się za obserwowanie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie wyglądasz, świetne rurki !: )
    zapraszam do siebie + obserwuję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. spóźnione wszystkiego najlepszego (;
    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny strój ! Czekam na wieksze zmiany na blogu :)
    Też zaczełam ferie :

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne rurki i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładna bluzka i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super zestaw. świetna bluzeczka. :):)
    ja też długo polowałam na takie buty, aż tu nagle w sh znalazłam. :):)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog!
    jasne,dodaje do obserwowanych, liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystkiego najlepszego z okazji imienin :*
    bardzo fajny outfit ;d
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystkie Twoje nagłówki są takie śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny nagłówek i dziękuję ;*
    __
    ok :)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne kolczyki *-*
    + oczywiście, że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna bluzka ;D pozdrawiam i wszystkiego naj z okazji imienin ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale urocze kokardki! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego naj z okazji imienin.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ferie. Ferie. Ferie. Naaareszcie .;)
    Udanych .;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne kolczyki :)
    Jasne, że obserwujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świeyne kolczyki ! świetny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  39. ładna kolczyki i masz genialną figurę ;]
    jak to miło mieć ferie, no nie? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, choć wcale tak nie sądzę :)
      dokładnie. ; **

      Usuń
  40. rewelacyjna figura.. zazdroszczę :) fajne kolczyki : D

    OdpowiedzUsuń
  41. mogłabyś mi podać swojego e-maila? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. mnie osobiście podobał się chyba bardziej poprzedni nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  43. urocze kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne kolczyki!!
    :)
    ja zapraszam do siebie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładne te kolczyki..! :P

    Pozdrawiamm..;PP

    OdpowiedzUsuń
  46. Prześliczne kolczyki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Oo! to miłe coś takiego usłyszeć :)

    Dostałaś już mojego e-maila?

    OdpowiedzUsuń
  48. piękna ta tunika w kropeczki!! taka zwiewna diewczeca
    pozdrawiam cieplutko,
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  49. ale super spodnie<3

    OdpowiedzUsuń
  50. fajne spodnie i cudne kolczyki! Też takie chcę! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.