19 listopada 2011


Zaczął się długo oczekiwany weekend. Każda z nas ma coś do zrobienia, mam tylko nadzieję, że będzie to coś przyjemnego dla was. Nie będzie mnie przez ten weekend na blogu, ponieważ wyjeżdżam do dziadków z moim psem. Postaramy się z babcią zrobić drzewo genealogiczne naszej caałej rodziny, ciekawe czy nam się uda. Chyba przyjedzie też ciocia i wujek, których tak bardzo lubię! Może zajrzę na bloga, ale nic nie obiecuję, bo nie wiem, jak to będzie z internetem. Ale gdyby mi się udało, to raczej bym nie dodała wpisu, prędzej skomentowałabym wasze posty. Myślę, że to tyle, jeśli chodzi o wyjazd.
A jeśli chodzi o piątkowy dzień w szkole, to było u mnie różnie. Niestety trochę się posprzeczałam z K. Już czasami mam dosyć pewnego zachowania. Wczoraj tak mnie to przerosło już, że nie wytrzymałam i popłakałam się na drugiej historii. Siedziałam z D. w ostatniej ławce, a i tak Joasia i Aneta zauważyły, Ola chyba też. Ale wtedy już nie przejmowałam się, kto patrzy. D. mnie zaczęła pocieszać i mówić do mnie to, co zawsze. Chodź się na mnie z początku trochę obraziła, bo niby jej nie powiedziałam czegoś, co właściwie jej powiedziałam na przerwie. Tak więc podsumowując, mamy ostatnio różne dni z dziewczynami. Pisałam dziś kartkówkę z informatyki, mam nadzieję, że chociaż dostanę 4 i tym samym poprawię tą ndst.+
*Osoby, którym miałam robić nagłówki, proszę o cierpliwość, poneważ wyjechałam.* 
Jak wam minął tydzień nauki? Życzę wam miłego weekendu, buźki...

15 komentarzy:

  1. tydzień jakoś minął.. nawet nie było ciężko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byś miała kiedyś czas to ja też bym poprosiła o nagłówek:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. owszem często rysuję ,ale na bloga dodalam pierwszy raz ;-p

    OdpowiedzUsuń
  4. tydzień trochę ciężki, ale bywało gorzej ;) Ja uwielbiam wyjeżdżać do dziadków!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubiłam robić drzewa :) zawsze dowiadywałam się fajnych informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w tworzeniu drzewa genealogicznego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego wyjazdu ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. you have a really nice blog, you can be proud of yourself :)
    I follow you now, follow back maybe? :)
    http://seleniavonarthur.blogspot.com/
    xoxo, Kinga

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog :) super nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  10. miłego wyjazdu :*
    a tydzien nawet nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa i dodaje do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chcesz możesz pod notką u mnie, zapytać o coś co jest związane z Anglią, jak się tu znalazłam itp! Zapraszam! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieję, że Wam się poukłada. trzymam kciuki. :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.