3 listopada 2011

Szkoła, O6.11., podziękowania, czyli 3w1

Witam :) Jak wam minął dzisiejszy czwartek? Bo mi wyjątkowo świetnie! Lekcje minęły mi bardzo szybko mimo, że musiałam poczekać godzinę na koło matematyczne, by poprawić ocenę z testu, ale przynajmniej odrobiłam lekcję z K. Skoro już piszę o K., to powiem wam w tajemnicy, że dziś specjalnie pomazała sobie trochę twarzy różowym cienkopisem, D. wybuchła śmiechem, jak to zobaczyła ;D Dziś uszczęśliwiły mnie jeszcze dwie piątki z angielskiego z testu czytanego i słuchanego, jestem zadowolona, ponieważ tylko z Olą dostałyśmy jako jedyne dwie piątki. 
Już w niedzielę (06.11.2011r.) odbędzie się muzyczna gala MTV EMA, która zaczyna się o godzinie 21:00. Będziecie oglądać? Bo ja na pewno, jest to jedna z moich ulubionych imprez muzycznych. Zagłosujcie na swoich ulubionych idoli tu.
Kolejna i najważniejsza sprawa. Chcę wam bardzo podziękować, że odwiedzacie mój blog. Cieszy mnie bardzo, że piszecie komentarze do postów (jest ich już ponad 200!) i że liczba obserwatorów wciąż rośnie! Uwielbiam was, kochani ;*


18 komentarzy:

  1. Heh, to gratuluję dobrych ocen :). oooo, szczerze to nie wiedziałam, że będzie niedługo gala MTV EMA, ale jak już wiem :d to na pewno bd oglądać :)
    zapraszam do mnie ;
    smileisthekeyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję piątek ;D pozdrawiam i miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje!!! pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję 5 ;)
    i oczywiście życzę dalszych sukcesów :)

    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, też będę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje , zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję ;)
    ja niestety nie będę oglądac, ponieważ nie mam jak ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję sukcesów i piątek! Żeby na studiach było tak kolorowo...:-) Bardzo ciekawy blog, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ocen i sukcesów blogowych :)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie piszesz :*
    Gratulacje za dwie piątki! :)
    + genialne zdjęcie na koniec notki :o

    Ja również obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje. :)

    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę piątek z ang :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety nie bd oglądać :<

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się post i zdjęcia :)
    dziękuję za komentarz :)
    pozdrawiam, denzee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To zdjęcie jest boskie. Kolejny numer mojej gazety, nowa stylizacja zapraszam www.white--weasel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie będę oglądać, za to zagłosuję jak najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.