6 listopada 2011

Słonecznie... chcę tak dłużej!

Witam was słonecznie i cieplutko, blogerowicze! Czy u was za oknem też taka piękna pogoda? U mnie słońce świeci, jest pogodnie, aż chce się żyć. Trochę wykorzystałam pogodę i wybrałam się na spacer z Sabą, moim psem. Mam dla was trochę fotek niżej, a właściwie to zdjęcia umieściłam w jednym gifie. Nie wiem, czy zauważyliście, ale zmieniłam nagłówek bloga. Tamten był wg mnie nieładny, ten jest OK, ale nie podoba mi się do końca. Nie mogę znaleźć nikogo, kto by potrafił zrobić ładny nagłówek. A właściwie to nie mogę znaleźć kogoś, kto by mi odpisał albo miał czas. Trochę mnie to denerwuje, no ale trudno, poczekam jeszcze trochę. Wkurza już mnie jeszcze coś, coś co idzie już tydzień i jakoś dojść do mnie nie może. 


14 komentarzy:

  1. ja bym Ci mogła pomóc ale chyba nie umiem aż tak dobrze grafiki :P

    dzisiejszy dzień jest bajecznie piękny, a Słońce tylko pomaga :))

    zapraszam, u mnie mój nowy tekst piosenki. wyraź opinie, bo to dla mnie ważne

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ciepłe dni, ale nie znów gorące, bo to nie dobrze wpływa na moje samopoczucie :)

    http://www.joanna-palej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A o jaki nagłówek by ci chodziło? Pozdrawiam i obserwuję:) http://esthrelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie beznadziejna pogoda.
    taka brzydka.
    zaraz jeszcze zacznie deszcz padać.
    tragedia. ;/

    fajny masz nagłówek, nie bujwersuj się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie rano, tzn. tak do 10 ok. było bardzo zimno. Mroźny wiatr i wgl. potem się wypogodziło;D

    A jeśli chodzi o nagłówek, to mogłabym Ci pomóc, tylko nie wiem, o jaki konkretnie Ci chodzi;D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też fajna pogoda,fajne zdjęcia i świetny nagłówek ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też słoneczko ;) Tzn teraz już ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te gify:-) Oj tak słonecznie = cudownie. Od razu człowiek się uśmiecha:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny pomysł z tymi gifami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tak... pogoda zdecydowanie jest dla nas łaskawa w ostatnim czasie:D
    zapraszam Cię serdecznie na mój blog ze słodką biżuterią, którą tworzę, może coś wpadnie Ci w oko?:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ladna chusta...
    ja tez zawsze tak mam,ze jak ja chce z kims popisac to nik nie ma czasu;/
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne animacje ;DD
    Pozdrowionka :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.