14 listopada 2011

Recenzja szamponu L'Oréal Elseve Paris Volume Collagène

Szampon jest przeznaczony głównie dla włosów, które nie posiadają objętości, są słabe i cienkie. Po kilku myciach włosów widać, że są u nasady odbudowane. Szampon L'Oréal Elseve Paris Volume Collagène ma za zadanie też odbudować struktrę włosów włókno po włóknie. Kolejny plus dla szamponu -jego zapach. Jego zapach na włosach można czuć nawet po 2-3 dniach po umyciu głowy. Wg mnie jest to duża zaleta. Dostępne są jeszcze dwa produkty z tej serii: odżywka w płynie (o której napiszę dalej) i odżywka w sprayu (o której nie napiszę, ponieważ nie posiadałam jej). Więc odżywka w płynie również musi spełnić zadanie, by włosy stały się gęstsze, myślę, że w jakimś stopniu pomaga też w rozczesywaniu włosów. Ładnie pachnie, fajnie się ją nakłada na włosy. Po spłuczeniu odżywki wodą wydaje nam się, że jej nie spłukałyśmy: włosy są ślizgie.

Wróćmy jeszcze do szamponu...Uważam, że najważniejszym plusem szamponu jest jego cena jak na taką dużą butelkę. W Rossmannie zapłacicie za nią ok.14zł, czasem 12zł, jak są przeceny. W zwykłym sklepie możecie za szampon zapłacić tyle samo, ale butelka będzie mniejsza. Także kończąc recenzję jednym zdaniem, polecam wam odżywkę i szampon.
Ja akurat nie miałam problemu z gęstością włosów, bo mam jej wręcz za dużo. Ale powiem wam, że włosy u nasady podniosły mi się lekko do góry i odżywiły się. Jeszcze taka jedna rada z mojej strony: ja zawsze (jeśli muszę) suszę włosy, opuszczając głowę na dół, dzięki temu włosy nie będą oklapnięte :) 

Kilka osób poprosiło o recenzję, więc dodałam.

9 komentarzy:

  1. Ja jak na razie mam wypróbowany mój szampon i w najbliższym czasie nie zamierzam zmieniać,ale może kiedyś... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Baardzo fajny blog;)
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie:DD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie nienawidzę moich włosów...nie dość, że w ogóle się nie układają to jeszcze tak się puszą, że...masakra!! :/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie próbowałam tego szamponu, ale już wiem jakim będę myc głowę przez najbliższy czas ;)

    ja zawsze suszę trzymając głowę w dół i efekt zawsze ten sam - niezawodny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam tego szamponu ja używam Garniera xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się twój blog. Może dodamy się do obserwowanych? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba kupie ten szmpon : )
    u mnie nowa notka. zapraszam ; p

    OdpowiedzUsuń
  8. też mi nie smakuje ; / ale nie wyrzuce.. dam tacie xD

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję bardzo za życzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.