7 listopada 2011

Ognisko

Dzień dobry. Dziś tak mi się nie chciało wstać. Miałam ochotę po śniadaniu iść do ciepłego łóżka i zasnąć. Już mam dosyć szkoły, a właściwie to tego całego wstawania. Nie wymagam wcale, aby do szkoły chodzić na 9-10, tylko chciałabym się wysypiać, żeby wstać i być wypoczętym! Po drugie moim życzeniem jest, by na lekcjach było ciekawiej, bo na razie to same nudy, tylko spać się chce. 
Przejdźmy do tematu. Dziś mieliśmy z klasą zaplanowane ognisko. Zaczęło się o 18:00. Dwoma słowami było świetnie... i cieplutko! Jako klasa w pewnym sensie się do siebie zbliżyliśmy, było tak bardziej na luzie. Z dziewczynami porozmawialiśmy z chłopakami, wydało się parę rzeczy, ale ja nie mam zamiaru się w to angażować. Oprócz tego były wygłupy i duużo spacerków. Lecz najlepiejsz było przy płomieniach ogniska, było tak ciepło! Myślę, że to tyle na dzisiaj. Wcale nie chce mi się spać! Chyba coś obejrzę, sama nie wiem.


Zdjęcia słabej jakości, ale trudno.

20 komentarzy:

  1. Ahh kocham takie ogniska :D
    A tak wgl to świetny blog , dodaje do obserwowanych :***
    Zapraszam do siebie ; www.kosmitkaxd.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. uwieeelbiam ogniska <3
    ehh, ja też mam dosyć szkoły... nie wyrabiam kompletnie! chodzę późno spać, bo się uczę, a rano zasypiam i biegam po całym domu roztrzęsiona, że nie zdążę na lekcje. wyrabiam dosłownie na minutę przed dzwonkiem, a tylko po powrocie do domu - znów to samo. weekendy zawalone nauką. dopiero jestem w 1 gim i stwierdzam, że nie będzie łatwo ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam ogniska. Zwłaszcza w miłym towarzystwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też lubię ogniska! ;)
    ____

    rzeczywiście zdjęcia słabej jakości, ale jak to napisałaś "trudno". ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tamtym roku też byłam na ognisku z klasą super było,wgl ogniska są fajne;D ja mam gorzej bo mam codziennie na 8:00 ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam robić ogniska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jest pewne na 100% ?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też się nie wysypiam.
    nie wiem co się dzieje.
    niby kładę się normalnie jak zwykle przed szkołą, a jednak ..

    no to super, że ognisko wam się udało ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. mam pytanie: jak zrobiłaś nagłówek?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. korektor kupiłam w Avonie za 10,50zł

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny blog, dodam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia :) Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ogniska są super szczególnie jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ognicho. Tak, szkola zdecydowanie moglaby byc ciekawsza ;p Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale jak?? :)
    pomogłabyś mi zrobić?? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Och, jak ja bym chętnie posiedziała teraz przy ognisku :)
    Zachęcam do obserwowania mojego bloga, jeśli to zrobisz na pewno się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.