24 listopada 2011

LOVELY READERS


Dobra, wróciłam do was. Miałam wczoraj coś napisać, ale sama nie wiedziałam co. Chodź już mam kilka zaplanowanych tematów, tak więc wchodźcie codziennie. 
Ostatnio nie było czasu, by porozmawiać o nowym nagłówku bloga itp. Tak więc chciałam was się zapytać, czy podoba wam się nagłówek, styl pisania... Czy zmienilibyście coś, chociażby białe tło na inne, żywsze. Doradźcie mi, gdyż sama nie wiem, czy wam się podoba. Może dodać jakieś nowe ankiety? Napiszcie swoją opinię w komentarzu. Czekam na wasze opinię, a tym czasem idę porobić kilka rzeczy związanych ze szkołą. Miłego ;*

25 komentarzy:

  1. nagłówek jest śliczny jednak ja bym zmieniła czcionkę :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak , zostawiając swój adres e-mail chodziło mi o wykonanie nagłówka . ;p
    nie wiem czy podałam dobry więc podam jeszcze raz :
    aniaaax3@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się nagłówek podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się bardzo! :) sama o takim marzę :)
    w wolnej chwili wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wsparcie. :*
    Śliczny ten napis. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym została przy jasnym tle, lepiej na nim wszystko widać, przynajmniej wg mnie, oko łatwiej odbiera wówczas barwy
    nagłówek, wg mnie z nagłówkiem zawsze można kombinować xD

    http://amedallion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki :)
    ja tam lubię białe tła, ładny ten nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba . ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. nagłówek jest mega! Od razu rzucił m się w oczy ;D A tło pasuje jak ulał ^^.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny nagłówek ; *
    paulaherman@interia.pl
    Jestem zainteresowana nagłówkiem , napisz proszę; ))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cassie chciałabym jeśli oczywiście możesz żebyś zrobiła nagłówek też dla mojej siostry.:).
    podaje e-mail na który możesz wysłać nagłówek: izka_romanko@op.pl...i podam Ci też adres jej bloga:
    malinowy-koktail.blogspot.com.
    Mojej siostrze bardzo spodobał się mój nagłówek dlatego poprosiła mnie żebym do ciebie napisała z tą prośbą. ^^ ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nagłówek jest super;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny nagłówek , tylko czcionke bym zmieniła ;pp .
    mam nadzieję ,że cię nie uraziłam , ale każdy ma swój gudt

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zrobiłaś te kategorie na górze? chodzi mi o te 'skontaktuj się z cassie', 'nagłówki'...itp? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam nie narzekam, mnie się podoba :P :) Pozdrawiam i zparaszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny nagłówek :d

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za komentarz, dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. nagłówek jest bardzo ładny.
    ja bym nic nie zmieniała :) dziękuję za obserwowanie i zapraszam na nowy post. Marty

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do koloru, to może lekko kremowy taki prawie biały a napis jest super :**

    OdpowiedzUsuń
  20. nagłówek jest świetny, a wygląd bloga, coś w nim brakuje, nie dużo, ale czegoś na pewno.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny nagłówek , tylko czcionke bym zmieniła ;pp .
    mam nadzieję ,że cię nie uraziłam , ale każdy ma swój gudt

    PS. obserwujemy, ciekawy blog:) ?

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo swietny blog i naglowek bardzo mi sie podoba marze o czymś takim ale sama nie potrafię, pomożesz ? :)wszystko jest idealnie tylko napis innym :) mozesz podac mi swoja poczte ?:)

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie już nie wykonuję nagłówków : ))
      a jeśli chodzi o email, to zapraszam do strony 'kontakt' : )

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.