10 listopada 2011

Kropki

Hej! Zanim spytam was, jak wam minął dzień i jakie macie plany na dłuższy weekend, poopowiadam wam trochę o moim dzisiejszym dniu. Więc w szkole odbyły się dwie akademie: dla uczniów gimnazjum oraz liceum. Na każdej z nich śpiewałam w chórku, co nie jest nowością. Próby były od samego rana, trwały ok.3 godziny. Na czwartej godzinie odbyła się już uroczysta akademia. Potem religia i chemia szybko zleciały, a później to już tylko do ciepłego domku wracać ;) Powiem wam, że towarzystwo gimnazjalne, a właściwie licealne jest fenomenalne! Największą przyjemnością tego postu jest dzisiejszy outfit:
|bluzka-KappAhl|sweterek-Bershka|kolczyki-Avon|spódnica-Bershka|balerinki-Deichmann|torba-?|
Sama nie wiem, co podoba mi się w tym zestawie. Wszystko się ze sobą dogaduje. Blzukę w kropki upatrzyłam w KappAhl'u pod koniec wakacji w przecenie za 15zł. Sweterkowi i spódniczce nie mogłam odmówić, a kolczyki perełki są ładne i skromne. Wielu osobom się podobał strój. Jak wy go oceniacie? I jak wam minął dzień? Postaram się w najlbliższym czasie skomentować wasze blogi.

25 komentarzy:

  1. No to się naśpiewałaś! Można by pomyśleć, że zanim się zaczęła akademia właściwa, to już Twój głos był nieźle zmęczony. Piękna jest ta spódniczka. Muszę sobie taką kupić :)

    Kulturka tu jest pierwsza klasa. A najbardziej mi się tu podoba to, że jest tu strasznie dużo ludzi. Ruch większy, niż na Onecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki boski outfit ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsza spódnica i sweterek ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. No niekiedy w ogóle nie ma czasu. : /

    Śliczny outfit. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog . Obserwuję , komentuję i liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny nagłóweek;d.
    i wggl fajniee;.d
    fajniee;d.
    Zapraszam do siebie!:D.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny outfit! :)
    no pewnie: izka_romanko@op.pl :)
    ______
    ale się ciesze !!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny strój :D
    Bardzo mi się podoba ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się tak elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna spudniczka ;3

    Obserwuję i liczę na rewanżyk ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz ;D u nas była tylko jedna akademia ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ^^ Bardzo ;p
    Pozdrawiam i miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądassz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja w poniedziałek będę mieć ze 2 godziny prób :)
    wszystko musi wyjśc idealnie! ;>

    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny ourfit. :)
    Ja na akademii recytowałam wiersz:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie spódnice i kolczyki perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog!Ciekawe zdjęcia:)
    Dodajemy?
    Będę wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz!
    Ja już obserwuję teraz ty ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. na samej górze,na granatowym pasku,pierwsa obcja od lewej:)

    jeśli nadal nie widzisz to jakiś błąd też tak kiedyś miałam;/
    spróbuj później;)
    Ja twój dodaję już teraz:)
    miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  22. ale genialnie wygladasz! i ta torebka!

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna kreacja, elegancka i z gustem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.