30 listopada 2011

Koniec pieszczot

Ale zimno na dworze! Wczoraj było cieplutko, tylko wiatr był nieznośny. Wróciłam do domu o 13, niestety ale jutro już normalne lekcje, co mnie wcale nie cieszy. Ale na dziś mam trochę inny temat na blogu. 
Chciałam wam serdecznie podziękować za to, że od czasu do czasu zerkacie na moje wpisy i je komentujecie. Dziękuję też za 1OO obserwatorów, 55 głosów w ankiecie, 530 komentarzy oraz za to, że jesteście. Bardzo miło mi czytać wasze słowa pod postami. Wiem, że najwięcej to ja prosiłam o obserwację wzajemną, ale i tak się cieszę, że każda osoba zgodziła się na taki "układ". Zachęcam was dalej do obserwowania, komentowania i czytania postów.
Mam do was takie pytanie. Czy chciałybyście, abym zrobiła rozdanie? Chcę wiedzieć, ile osób by wzięło udział, ponieważ nie wiem, czy opłaciłoby się robić takie małe rozdanie. 

33 komentarze:

  1. Ja z chęcią wzięłabym udział ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja mogę także brać udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też z chęcią bym wzięła udział :)
    I gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zrób, zrób chętne wezme udzial :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za zrobienie pięknego bloga jest prześliczny dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. w.skowronska@poczta.fm - mogłabyś napisać do mnie? chodzi mi o nagłówek :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z przyjemnością wezmę udział w takim rozdaniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bym się nie pogniewała, jakbyś zrobiła;D

    xoxo.
    Gossip Girl . ! ♥

    A co byś rozdawała.?:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także z wielką chęcią wzięłabym udział;P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też bym wzięła udział ;)
    rozdanie łatwo można reklamować, więc spokojnie ;]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z chęcią wzięłabym udział w rozdaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. no to dobrze :) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bisty blog . ! ; )
    obserwuję i liczę na to samo ; ***

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog ; ] .
    obserwuje ! ; >
    licze na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. nom, może ;))
    dopiero co tu zajrzałam a już mi się fajnie czyta ;***

    OdpowiedzUsuń
  16. jesli by byly fajne rezczy to tez bym wziela udzial:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także wzięłabym udział :)

    Obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się okrutnie Twój nagłówek! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ja chętnie :)
    w ogóle to zrobilam sama naszyjnik jestem ciekawa co o nim sądzisz;)

    pozdrawiam, Marty
    http://bemymusthave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. O prosze, coraz więcej ;), a co byś rozdawała? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią wezmę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Such a great post, I enjoyed it so much! Really nice!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  23. i'm so curious to know !
    xoxo
    Faby

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham ciucgy z reserveda ;]]

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej !! :)
    Robisz śliczne nagłówki ! :)
    Czy mogłabyś dla mnie jeden zrobić ??
    Mój e-mail : ostanek@interia.pl

    __________-
    Czekam na odpowiedź Miaa :**

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję w imieniu swoim i A., mogę życzyć tylko miłego obserwowania! ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję:) Fajny blog i z chęcią wzięłabym udział w rozdaniu, ale musiałabyś mnie o nim poinformować ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super blog . Obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili . Będzie mi bardzo miło jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj :) Przeglądałam Twoje nagłówki i bardzo mi się spodobały. Czy byłaby możliwość abyś wykonała dla mnie ciekawy nagłówek?
    Mój e-mail: jowitabuczak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję Cię i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuję bo masz bajecznego bloga;* Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja dołączam się do tych osób:)

    Jestem tu nowa i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.