11 listopada 2011

Have fun

Kolejny dzień za nami. To już piątek, ale ten czas szybko leci! Dzisiejszy dzień minął mi, jak najbardziej przyjemnie. Spotkałam się z K., pośmiałyśmy się, obejrzałyśmy część horroru, pomalowałyśmy sobie paznokcie. Po południu pochałyśmy rowerami w nasze ulubione miejsca, niedaleko mojego domu. Zrobiłyśmy parę zdjęć, które możecie znaleźć niżej. Pierwszy raz możecie mnie zobaczyć w całości ;)
Jutro jadę na jakieś małe zakupy, muszę koniecznie wejść do Rossmanna. Postaram się dodać jutro zdjęcia zakupów, jeśli coś kupię :) Jak wam mija długi weekend? Mam nadzieję, że nie spędzacie go przy książkach.

20 komentarzy:

  1. swietne foty! ;) ;*

    zapraszam na rozdanie u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki :D
    Też mam emu tyle, że szare <3

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety spędzam przy książkach ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. słonecznie tam u cb :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rossmann to złoooo! Idę po jedna rzecz ... wychodzę z 15... życie:-) Pozdrawiam!:-D

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia! :)
    ja niestety spędziłam ten dzień głownie nad książką z chemii :(

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pytanie i prośbę. Jeśli chciałoby ci się kiedyś zrobić, to możesz zrobić dla mnie jakiś nagłówek :). Wiem że już jeden mi zrobiłaś ale strasznie mi się podobają twoje nagłówki. Podaję na wypadek adres e-mail: izka_romanko@op.pl. chciałabym abyś zrobiła go według własnego pomysłu, bo ten który mam aktualnie jest świetny. ;). Ale wiesz chciałabym abyś mi zrobiła tak na wypadek, gdybym miała zamiar zmieniać wygląd bloga. ;)
    Ale się rozpisałam...:o ^^.!

    OdpowiedzUsuń
  9. dobra :)
    dzięki za wszystko :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. mi też dzień szybko minął :D
    i zajebiście było ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za koma ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hah, fajny gif ;)
    Obserwujemy? Ja obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki :)
    o nie, ja przy ksiązkach na pewno go nie spędzę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. Do Rossmana tez się muszę wybrać, już mam całą listę zakupów zrobioną ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. To drugie jest cudowne. Uwielbiam jesienne liście! Też bym się wybrała z aparatem, ale jest tak strasznie zimno. Brrr.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia i gif :)zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.