5 listopada 2011

Goodbye October. Hello November.

Czeeść! Nareszcie już weekend, czas wolny. Przed chwilą wyszła ode mnie K.i D., razem robiłyśmy projekt na muzykę, który jednak wykonać będziemy musiały jeszcze raz. K. przyszła wcześniej, musiałam jej pomóc z angielskim. Oprócz projektu buszowałyśmy w mojej kuchni, starałyśmy się zrobić naleśniki i tosty, były smaczne. K. tak bardzo zasmakował naleśnik, że poleciał w górę, po czym wylądował na ziemi :) Uwielbiam dni z moimi przyjaciółkami, zawsze są one śmieszne, dziś było chyba najśmieszniej! Teraz sobie siedzę sama i nie wiem, co robić. Chyba obejrzę kolejne odcinki moich ulubionych seriali, tak właśnie zrobię! A wy co zamierzacie robić? Całuski ;**

PS Staram się zmienić wygląd bloga na lepszy.

10 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam naleśniki,są pyszne ;D pozdrawiam i miłego wieczorku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo szybko planuję dziś iść spać.. naleśniki są przepyszne.. mogłabym je jeść minimum raz na tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja planuję obejrzec film z siostrą <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na razie nic nie planuję :)

    wiesz nie będzie postu z galerii, bo nie wypaliła :(, ale jak kiedyś będę to na pewno dodam. ;P.

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo. ja zawsze kiedyś oglądałam Rebelde na YouTube :D:D.
    a Twoje ulubione seriale to ? :P
    zapraszam do mnie ;
    smileisthekeyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. NAALEŚNIKI♥
    ja muszę się uczyć. ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Taak weekend:) Nareszcie czas wolny na odpoczynek od tego wczesnego wstawania, hałasu w szkolę i kompletnego braku czasu na własne sprawy:/ I choć dziś jest już niedziela ja nadal cieszę się jak małe dziecko^^ mm, naleśniki, tosty. Pyszności ! Nie ma to jak z przyjaciółmi. Bo z nimi czas płynie lepiej. Pozdrawiam i życzę mile spędzonej niedzieli:)


    ________________________
    http://kreatorkawlasnegozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wygląd bloga masz teraz! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.