22 listopada 2011

Fundacja Grey Animals

Chciałabym dziś na moim blogu poruszyć ważny temat. Celem istnienia Fundacji Grey Animals jest pomoc zwierzętom bezdomnym oraz skrzywdzonym, propagowanie sterylizacji, jako najlepszej metody ograniczania bezdomności zwierząt domowych, a także edukacja prozwierzęca i proekologiczna. Fundacja stara się nie tylko pomóc zwierzętom, ale także stara się przebudzić u ludzi troskę, współczucie oraz szacunek do zwierząt. Osoby, które chciałyby pomóc, lecz niestety nie mogą pozwolić sobie na adopcję zwierzęcia, mogą wtedy adoptować wirtualne - pomoże ona zapewnić zwierzętom wszystko to, co jest im potrzebne, aby mogły bezpiecznie i szczęśliwie czekać na adopcję realną! Działanie każdej fundacji opiera się głównie na pomocy darczyńców - Grey Animals nie jest wyjątkiem. Tylko wtedy, kiedy działamy wspólnie, możemy realnie zmieniać otaczający nas świat. Fundacja nie rząda nie wiadomo, czego. Oni pragną pomóc zwierzętom, okazać im czułość i pokazać, że coś znaczą w tym świecie. Mam nadzieję, że się do nas dołączysz. 
Kontakt:
Adres mailowy: fundacja@greyanimals.org
Adres mailowy do p.Marty Grunt (prezes Fundacji): marta.grunt@greyanimals.org
Powyżej pokazałam wam kilka zdjęć psów Fundacji Grey Animals. Czyż one nie są słodkie? To nie ich wina, że trafił im się taki los. Ale mam nadzieję, że są jeszcze troskliwi ludzie na tym świecie.

24 komentarze:

  1. Bardzo wartościowy wpis :P
    Mam nadzieje ze szybko znajda domek i kochajacych wlascicieli:*

    OdpowiedzUsuń
  2. słodki pieseek <3 chcialam bym abys wykonla dla mnie nagłowek w związku tym zostawiam emaila : berry09@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodziaki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. jezuu .. jakie słodkie ♥ szkoda mi ich i szczerze im współczuję ;(

    zapraszam do mnie, obserwujemy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ok, obserwuję również ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super nagłówek :D
    a piesek boski ;**
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystkie zwierzęta i nie rozumiem ludzi którzy je bija i głodzą ;/ To okropne

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne psiaki!

    Zapraszam do mnie, czeka tam na Ciebie miła niespodzianka! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog !

    +zapraszam do mnie drawing-for-you.blogspot.com - rysunki komputerowe, organizuję losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo szczytny cel,. takze popieram takie akcje.

    OdpowiedzUsuń
  11. psiaki są cudowne a Ty dobra osobą wspierając takie akcje, zapraszam do mnie do komentowania, jesli Ci sie podoba to moze poobserwujemy, pozdrawiam, Marti

    OdpowiedzUsuń
  12. ciesze się, że się podoba, już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie.

    + aniaaax3@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie ze umiesciłas ten wpis
    Strasznie kocham zwierzęta i jestem uczulona gdy ludzie robią im krzywde.
    Biednee psiakii gdybym mogla to bym wziela wszystkie....


    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również mam nadzieję ,że znajdą szybko dom, są cudowne. Sama przygarnęłam kota ze schroniska! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za komentarz! Super blog! Pewnie że obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. są to bardzo słodkie psiaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. a i jak zwykle zapomniałam - jasne,że obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mega foty psiaków<3

    OdpowiedzUsuń
  20. możemy obserwować ;)
    ja już obserwuje, teraz ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zaadoptowałam 2 kociaki ze schroniska.
    Jeden jest całkowicie normalny, drugi niestety po przejściach i trzeba na niego strasznie uważać, bo ma uszkodzony kręgosłup.
    Faktycznie, w zwierzętach nawet skrzywdzonych jest wiele miłości :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.