16 listopada 2011

Centrum Nauki Kopernik w Warszawie

Wycieczka z klasą do Warszawy okazała się strzałem w 10-tkę. Długo jechaliśmy, ale jak się okazało, było warto. Jak z tematu widać, wybraliśmy się do Centrum Nauki Kopernika. Obejrzeliśmy seans dwóch filmów: ''Słonecza podróż'' oraz ''Darwin i jego największa tajemnica''. Efekty niesamowite, szczególnie przy pierwszym filmie: czujesz się, jakbyś była w Kosmosie! Ja osobiście bardzo się bałam, czułam, że zaraz wypadnę w czarną otchłań. Dla mnie wycieczka ta była czymś świetnym, ponieważ interesuję się astronomią i astrofizyką. Drugi film był bardziej związany z biologią. Opowieść opowiadała o historii teorii ewolucji organizmów żywych. Więcej informacji dowiecie się tutaj. Po filmach poszliśmy do, sama nie wiem, co to było, chyba takie jakby pomieszczenia z różnymi wynalazkami, wyjaśnieniami DNA itp. Dla mnie nie było tam prawie nic ciekawego, za to dzieciaczki miały frajdę. Byliśmy tam dwie godziny. A wieczorkiem pojechaliśmy do McDonald'u. I zapomniałam wam napisać jeszcze, że na samym początku pojechaliśmy do galerii! Pochodziłyśmy trochę z dziewczynami po sklepach. Upatrzyłam sobie kolczyki. Gdzie by nie pojechać gdzieś w Warszawie, tam jakieś roboty. OK. Dodaję parę zdjęć Warszawy:



28 komentarzy:

  1. fajne kolczyki i zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Wawie jest super! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia,cieszę się że wycieczka się udała ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam jeździć do Warszawy! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kolczyki! ;]]

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kolczyki :d

    OdpowiedzUsuń
  7. też byłam w koperniku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Warszawę!Bardzo kocham to miasto!

    OdpowiedzUsuń
  9. kolczyki sa przesliczne:)co do warszawy zazdroszcze z checia wybralabym sie tam:) bardzo fajny blog :) z pewnoscia jeszcze wpadne, pozdrawiam, ciuchomanka.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. daruunia13@wp.pl ;)
    czekam na Twoją pomysłowość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o nagłowek moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia. Kolczyki też mi się podobają. : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju, ile ja już czasu się tu wybieram... jak sójka za morze normalnie:-) także zazdroszczę!:-) Pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. kolczyki są słodkie <3 bardzo ciekawe zdj ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już obserwuję, teraz Twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne kolczyki, ciekawe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ładne kolczyki :)
    jasne że obserwujemy

    OdpowiedzUsuń
  18. zrobiłabyś dla mnie nagłówek ?
    agma276@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zrobiłaś, możesz wykonać jeszcze jeden? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne miejsce! :)
    my zajechaliśmy do KFC :D
    wszyscy zaopatrzyli się w litry coli ^^

    pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Rihanna - Take A Bow , cover w moim i mojej koleżanki wykonaniu.
    Zapraszam do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jednym z moich aktualnych marzeń jest pojechać właśnie tam!

    OdpowiedzUsuń
  23. dzx. że mnie odwiedziłaś i zapraszam częściej :) ... pozdrawiam! i obserwuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Love them!
    I really like your blog, I follow you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.