9 listopada 2011

American

Święto Niepodległości już w piątek, a my planujemy, co by zrobić. Niektórzy wyjeżdżają do rodziny, a co niektórzy planują zostać w domu. Podsuwam wam kolejny kulinarny pomysł -American -przyszne ciasto.
Będzie nam potrzebne:

  • 1 szklanka cukru
  • 4 jajka
  • opakowanie cukru waniliowego
  • 3/4 szklanki oleju
  • 2 szklanki mąki pszennej
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka sodki
  • 3/4 szklanki orzechów laskowych
  • 3 małe jabłka pokrojone w małą kostkę
  • cukier puder

4 jajka ubić z 1 szklanką cukru oraz cukru waniliowego. Dodać 3/4 szklanki oleju, wymieszać i wsypać 2 szklanki mąki, dodać 1 łyżeczkę cynamonu, 1 łyżeczkę proszku do pieczenia i 1 łyżeczkę sodki. Następnie wsypać pokrojone orzechy i 3 obrane jabłka pokrojone w małą kosteczkę, wymieszać i wlać do foremki. Piec 50 minut w 180°C.
Upieczone ciasto posypać cukrem pudrem.
Taka mała uwaga, ciasto najepsze jest, gdy już ostygnie. 
Smacznego!


24 komentarze:

  1. mmm, chyba się skuszę ^^
    świetny blog!
    obserwuję i liczę na rewanż;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre masz te przepis ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. na przykład:
    mogłabym Ci przesłać na pocztę jakieś dwa zdjęcia a ty byś mi to zrobiła. potem byś mi ten nagłówek przesłała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, aktualnie jestem początkująca w gotowaniu, ale może uda mi się go upiec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba spróbuję :)
    OBSERWUJEMY?

    tatarek-tatarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm, chętnie bym schrupała ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym abyś sama coś wymyśliła, a jak mi się coś nie spodoba to ci napiszę żebyś poprawiła i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę wykorzystać ten przepis :D
    wygląda smaaaaaakowicie <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmmm, wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pysznie :) Trzeba będzie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda apetycznie :DD
    Pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmmmm. Wygląda smaczniee ; >.
    Zapraszam do mnie;
    smileisthekeyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spróbuję może mi się uda ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm, chyba wypróbuję twój przepis;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pysznie wygląda xD

    OdpowiedzUsuń
  16. ja chyba wypierdzielam do przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję! :)
    o kurcze wygląda smakowicie, muszę wypróbować przepis! uwielbiam ciasta :)

    zapraszam! :)
    wiggaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nie przepadam niestety za orzechami..

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie wejścia się nie liczą, najważniejsza właśnie jest ta atmosfera :)

    OdpowiedzUsuń
  20. M. dla mnie również :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda pysznie :)
    Musze spróbować je zrobić :)
    A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.