20 października 2011

Zwolnić tempo życia

Dzień dobry! Właśnie skończyłam komentować wasze blogi, co niektórzy nie dodali nowego wpisu, ale ja to rozumiem: brak czasu, nauka, praca itp. Ja dziś miałam szczęście, do domu wróciłam, nie musząc odrabiać pracy domowej, ponieważ z języka angielskiego odrobiłam pracę w 5 minut na przerwie, a język niemiecki w kawiarence szkolnej. Tak więc wróciłam do domu i trochę odpoczęłam. Później będę się uczyć historii, ponieważ mam jutro klasówkę, mam nadzieję, że pójdzie mi dobrze. Ostatnio nauka z historii nie idzie mi zbyt zadowalająco. Zamierzam to poprawić. A wam jak idzie w szkole?

11 komentarzy:

  1. życzę Ci owocnej nauki!:)
    u mnie sprawdzian za sprawdzianem, nie zadązam za tym;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za komentarz, także obserwuję, bo tu ciekawie u Ciebie ;)
    Pozdrawiam ^^
    P.D. Jak ajbi.poison: Sprawdzian za sprawdzianem -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. mi w szkole idzie coraz gorzej.
    ja nie wiem co się dzieje. ;/
    muszę jakoś poprawić te oceny.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. LOVE this. Am following now :)

    

Please please please follow me and let me know what you think! - can’t wait to hear from you!!

    

http://roses-are-blue-fashion-blog.blogspot.com/

    

kisses polly x

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie w szkole okej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi jak na razie to idzie dobrze :)
    ok. dodam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Dość dobrze ;) Dzisiaj dostałam piątkę z historii ^^

    _ http://natalliem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia z tą nauką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno sobie poradzisz a mnie idzie jak na razie dobrze ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.