25 października 2011

Szkoła -koszmar, z którego wybudzimy się w piątek

Dzień dobry, kochani! Zaczynając od szkoły...
Od pierwszej lekcji miałam myśli, że zostanę w niej na zawsze, że nie uda mi się pójść do domu. Nie wiem, czy to wina nauczycieli, że tak nudno mówią i nie ma na tych lekcjach niż ciekawego, czy może to moja wina. Ale na całe szczęście jestem już w domu, a ty właśnie czytasz ten post ; ) Dziś udało mi się zdobyć ocenę b.dobrą z języka angielskiego z odpowiedzi ustnej, cieszę się, ponieważ zostałam zapytana z łatwych rzeczy. K. znowu zawołała po imieniu pewnego licealistę, który nazywa się Staś. Boże, jak on teraz obok niej przechodzi, to się uśmiecha się, to nie to, co myślicie, po prostu wie, że ona do niego zagaduje. Cóż, lekcje szybko odrobiłam, ponieważ było mało zadane, więc zostaje mi się pouczyć z muzyki i polskiego, religii, biologii, informatyki oraz pasowało by bym przeczytała temat z fizyki. Same nudy, chyba zasnę przy książkach, bo inaczej nie da rady. Już nawet magnez mi nie pomaga, wzięłabym najchętniej jeszcze dwie tabletki, ale nie chcę przekraczać dawki, co może okazać się niebezpieczne nawet z takim magnezem. Wieczorem idę z K. do sklepu. Po co? Dowiedzie się wieczorem, jeśli wypali. Niedługo postaram się zmienić wygląd bloga, ponieważ jest za różowo i w ogóle ten wygląd był robiony tak na szybko, muszę kilka rzeczy pozmieniać. Znacie kogoś, kto robi ładne nagłówki na blogi? Ja znam, ale aktualnie dziewczyna jest zajęta.

17 komentarzy:

  1. Nie znam nikogo kto robi ładne nagłówki - niestety. Może spróbuj sama coś zrobić? ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. możesz puścić bo to dopiero 6 grudnia.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o nagłowek to polecam Malinkę ;D
    jest o niej na moim blogu więc napewno ci pomoże;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaspałam dzisiaj na 4 lekce ;p i się nawet z tego cieszę : >
    A o nagłówkach nie mam zielonego pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Echh, szkoła potrafi załamać. Ale trzeba przebrnąć przez ten okres.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się tam wygląd podoba :D jeśli podoba ci się mój nagłówek to u mnie jest konkurs, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie nie znam. :<
    a co do kolczyków to nie nie są takie duże jak na zdjęciu-było przybliżenie ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach ta szkoła ;D Strasznie męcząca ;>
    Pozdrawiam ;) Udanego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli podoba ci się nagłówek na moim blogu,to mogę spróbować wykonać nagłówek,który będzie pasował do twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za oddanie głosu ;]
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja także poszukuję kogoś kto zrobiłby mi nagłówek!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. też już się dodaję ; *
    bardzoooo mi się podoba jak piszesz ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety takie realia, do szkoly trzeba chodzic ;( na pewno wyczerpuje :( Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ocenki^^. Sama w pewnej przeszłości zajmowałam się nagłówkami. Ale z braku czasu porzuciłam moje hobby. Teraz korzystam z gotowych wzorów do przerabiania no albo proszę kogoś o zrobienie na zamówienie. różnie:) Mam parę pomysłów z gotowymi nagłówkami. No ale przerobione zdjęcia graficznie i wogle. są mi zbędne więc tobie może by się spodobały i przydały. Chętnie ci je pokażę podaj mi tylko swój e-mail. Najlepiej w komentarzu na moim blogu:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam same takie oceny z angielskiego, kocham języki obce :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoła nie jest aż taka zła. Pocieszę się - potem będzie tylko gorzej. :)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.