28 października 2011

Shopping

Cześć, kochani!!! Nareszcie już piątek, długo nie mogłam się doczekać tego dnia. Dzień minął mi szybko i bardzo mile. Wybrałam się z rodzicami na zakupy. Kupiłyśmy wiele rzeczy, większość do mojej nowej sypialni. Dokładnie kupiłyśmy zasłony,żyrandole,karnisz. Potem tata już pojechał z nowościami do domu, a my z mamą tak na szybko wybrałyśmy się do różowego butiku. Miałam pół godziny, by sobie coś wybrać. A co wybrałam, dowiedziecie się w jutrzejszym wpisie. Jestem bardzo zadowolona, uwielbiam takie dni. 
Wczoraj wieczorem czekała mnie miła niespodzianka. Dowiedziałam się, że wygrałam konkurs u blogerki Denise Reytan♥ Wygraną są trzy pary kolczyków, zresztą sami looknijcie. Gdy paczka przyjdzie, to powiadomię was. Może to przyjść dopiero w następnym tygodniu, ponieważ blogerka się rozchorowała :/ No ale nic.
Jeśli chodzi o szkołę, to tak jak wcześniej pisałam, lekcje minęły mi bardzo szybko. Niestety z informatyki dosałam 1+ z kartkówki. Nie wiem, jakim cudem się to wydarzyło, gdyż uczyłam się solidnie i napisałam wszystko na kartkówce. Mówi się trudno, w następny piątek się poprawiam. Lecz najdziwniejsze było to, że ani jedna łezka mi nie poleciała po policzku. Wróciłam tylko do ławki z uśmiechem. A Kacper się nabijał, że dostał lepszą ocenę(2). Mama się za to śmiała, że dostałam jedynkę z plusem. Śmiała się właśnie z tego plusa. Za to tatuś nic nie wie :D Hehe, raczej kieszonkowego mi nie odetną :)
A propo poprzedniego tematu i komentarzy, wiem, że mogę sama zrobić sobie nagłówek na bloga, lecz wolę, by zrobił do ktoś lepszy ode mnie. I dziękuję wam, że pisaliście kogo polecacie. Dobrze, jestem ciekawa, jak wam minął 28 październik. Poopowiadajcie! A ja idę oglądać moje ulubione seriale, zajadając się cukierkami z Carrefoura oraz paluszkami.

17 komentarzy:

  1. Ja dostałam 1+ z matmy, a to już nie jest takie fajne x0

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem tak: najgorszym aparatem można zrobić dobre zdjęcie, trzeba tylko chcieć:) program nie wiele da kiedy zdjęcie jest nieumiejętnie wykonane :) Aparat pomaga tylko w jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodycze! ^^
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na razie nie mam żadnej 1, i mam nadzieję że tak zostanie ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z polskiego mam 1 ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach widzę w opisie że chcesz wyjechać z Polski. Ja też o tym myślę.

    + oddaj cukierki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkości ^^ Mniami ;p
    Oj, 1+ ;p Plus najważniejszy :)
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam 1 z geografii ale zamierzam poprawiać ;D pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. yummy! ^^
    wpadnij do mnie jeśli chcesz: NIKT WAŻNY

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm smakołyki :)
    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, to najlepsza pora roku < 3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam. < 3
    Słodycze. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miseczka z cukierkami jak u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie żebym się śmiała, ale to faktycznie jest trochę śmieszne że dostałaś "1+".
    U mnie nie ma takich ocen...;pp

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.