13 października 2011

Remont nowej sypialni Cassie

Hej. Już od wtorku trwa remont mojej nowej sypialni, lecz dzisiaj zaczął się prawdziwy bałagan! Wszystko leży tam, gdzie nie powinno. Nie mogę się w niczym połapać. Ale tak już bywa z remontami... Tak czy inaczej, przeczuwam, że moja nowa sypialnia będzie dla mnie świetnym miejscem, miejscem dla nastolatki. Wybrałam dwa kolory farby: magiczny fiolet oraz bajkowy róż. Pierwszy kolor będzie tylko na jednej ścianie, a drugi na pozostałych trzech. Do tego dojdą paski tapety w trzech miejscach. Efekt będzie naprawdę ładny, choć teraz ze zwykłych słów nie wydaje się to. Meble pozostaną te same, szafa rozsuwana rodziców zostanie,kominek również pozostanie. Teraz doszły takie rzeczy jak: fotel bujany i stoliczek. Dojść musi jeszcze w najbliższym czasie: nowe łóżko, pościel, dwa dywany, zasłona i firanka oraz różne dekoracje, które mam nadzieję, zdobędę w swoim mieście. Obym nie musiała jeździć po Ikeach i innych sklepach. Chociaż na 100% nie obędzie się bez odwiedzenia NOMI, Jysku, Black Red White czy nawet znanej nam wszystkim Biedronki ; ) Mam dla was kilka zdjęć z dzisiaj, wiem, że są niepotrzebne tu, ale ja bardzo lubię fotografować.




W internecie są zdjęcia tych farb, ale fiolet na nich jest za ciemny. 

Jutro u mnie w szkole akademia z okazji Dnia Nauczyciela, pan Łukasz od muzyki wybrał kilka osób z mojej klasy, które śpiewają najlepiej i w tych osobach znalazłam się ja. Może źle to napisałam. Chodzi o to, że pan nauczyciel wybrał te osoby, które zostały najwyżej ocenione przez niego z hymnu Polski. Tak czy inaczej, śpiewam w chórze na akademii. Jestem z tego zadowolona, ponieważ jestem trochę nieśmiała i nie wiedziałam, czy iść na zebranie, które organizowało tę uroczystość. Rozpisałam się, nic nowego, wszystko po staremu.
Dobranoc , Cassie 

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.