19 października 2011

Dziękuję, dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję!

Cześć, kochani! Zauważyłam, że pod niższym postem pojawiło się aż 16 komentarzy, a liczba obserwatorów szybko wzrosła z 8 na 20 :) Staram się sama rozkręcić swojego bloga i piszę do kilku blogowiczek z propozycją o wzajemne obserwowanie, jest mi bardzo miło, że te osoby zgadzają się. Dziękuję wam serdecznie za komentarze i liczbę obserwatorów! Nawet nie wiecie, jak bardzo mnie to cieszy, po prostu piszczę z radości, ale tylko wtedy, jak nikogo w pobliżu nie ma ;) Inaczej wyszłabym na wariatkę, która patrzy się w monitor laptopa i piszczy, nie wiadomo dlaczego. Wracając do dziękowania, jesteście dla mnie wsparciem. Od was zależy, czy dalej będę prowadzić bloga, gdyż zaczęłam prowadzić prawie rok temu bloga, który osiągnął ponad 43tys. wejśc i możecie go znaleźć TUTAJ , a teraz staram się go przenieść na blogspota. Jeśli czytasz teraz ten wpis, a nie jesteś obserwatorem na moim blogu, to napisz, a chętnie zgodzę się na obserwowanie twojego bloga, jeśli ty również zgodzi się obserwować mojego :)) Na blogu tym nie dodam na razie, jak dodać muzykę, by leciała, jak ktoś odwiedzi waszego bloga, ponieważ na blogspocie chyba się tak nie da :| 

13 komentarzy:

  1. Gratuluje i zycze dalszych sukcesow! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę ;) zapraszam także do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że masz aż tylu obserwatorów i gratujuję ;DDD pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. No się nie dziwie, że masz tyle komentarzy i obserwatorów. Masz świetnego bloga i tak dalej.
    Świetny blog
    Dodaje do obserwowanych i liczę na to samo
    Zapraszam do mnie jeśli będziesz miała czas
    http://olimpia1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję! tak więc i ja dodaje i licze na to samo, pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! masz naprawdę świetnego bloga ^^ więc nie ma się co dziwić, że tak dobrze Ci się rozwija ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję i witam ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewanżuję się i również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje ;)
    wpadaj do mnie czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się że twój blog zyskuje tyle obserwatorów i komentarzy. Twój blog jest bardzo ciekawy, notki interesujące które same aż się proszą żeby je przeczytać♥ Uwielbiam twojego bloga i odwiedzam go z przyjemnością ! Pozdrawiam ! i życzę miłego wieczorku;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie piszesz i n ie ma się co dziwić .
    Ja obserwuję twojego i liczę na to samo < 33
    http://wiktoriaannajarzebska-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. great post, I like you style!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja rowniez zaczynam obserwowac,bo zaciekawilas mnie w swoim blogu:)
    Zapraszam do mnie,mam nadzieje ze zrewanzujesz sie i ty rowniez bedziesz obserwowac mnie:)

    www.kolorowad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie też zawsze wzajemna obserwacja więc zapraszam :)

    fajny blog! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.