21 października 2011

Czas rozpocząć weekend

Cześć, kochani! 
Nareszcie piątek, tak się cieszę!!! Wreszcie będę miała czas na odpoczynek oraz na uregulowanie parę spraw. Dziś dzień minął mi wyjątkowo szybko i miło. Nauczyciele byli dziś w trochę lepszych humorach, choć nie wszyscy. Niestety dostałam dziś kolejną 3+ z historii. W ogóle jedyne, co mnie zdenerwowało dzisiejszego dnia, to historia. Nie tylko dlatego, że dostałam taką ocenę, a nie inną, ale też i praca klasowa z tego przedmiotu. Druga sprawa jest taka, że Miś Pudsey się odnalazł... znowu!Zdążył się zgubić z jakieś 10 razy, skaleczyć Olę i zostać naszym pupilem. Wracając do tematu. W weekend zamierzam obejrzeć zaległe odcinki Top Model, które możecie znaleźć tutaj . Zamierzam również porobić jakieś maseczki, takie zabiegi urodowe. Muszę się wziąć za siebie! Oprócz tego obejrzę jakiś film, kilka seriali i poczytam książkę. I oczywiście napiszę coś tu jeszcze :) Jutro możecie spodziewać się outfitu, będzie on prosty ze wzorem kwiatowym.

Dziś 21 października. Każdy to wie. Ale czy każdy wie, że dziś nasza koleżanka z blogera obchodzi swoje urodziny? Dzisiaj swoje urodziny świętuje Karolina z tego bloga . No więc życzę ci, Karolinko, wytrwałości w pisaniu bloga, popularności na blogerze, spełnienia swoich dużych i małych marzeń, gwiazdki z nieba i czego sobie tylko zażyczysz w tym dniu!

Miłego piątku, 
Cassie

22 komentarze:

  1. bardzo fajny blog.
    jasne, że obserwujemy. :):)
    dodaję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. +3 to nie taka zła ocena ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. weekend ;D
    również życzę Karolinie wszystkiego najlepszego ;** ;)!

    zapraszam do mnie: distuuurbia.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  4. dołączam się do życzeń ;)
    ja się wybieram do przyjaciółki na "Harrego Pottera" ;D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za twój przemiły komentarz♥ Kochana jesteś ! Co do posta tak nareszcie piątek:D Czas leniuchowania. hehe♥ Z nie cierpliwością czekam na outfl :) Dołączam się do życzeń;3 Pozdrawiam ! Buziaczki kochana♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba tez skuszę się na zaległe odcinki Top model i je obejrzę.Także dołączam się do życzeń.Miłego wieczoru ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszmy sie weekendem, tak szybko odchodzi ;c XD

    zapisalam sie do obserwowanych i zapraszam do mnie :* bede odwiedzac czesciej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzisiaj ze szkoły do domu, dodałam posta, umyłam się , spakowałam i na trening, wróciłam , umyłam się, zjadłam i na kompa;D

    W szkole, jak zwykle wygłupy, potem niespodziewanie przedłużony trening i nadgarstek boooli;/. A tak to nuuudy;D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne plany na weekend :):) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piszesz, że chciałabyś wyjechać z Polski na stałe. Ja wyjechałam i przyznam, że wcale tak źle nie jest. Ale dobrze też nie.
    A dokąd chciałabyś wyjechać ?


    dziękuję za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołączam się do życzeń :)
    A Tobie życzę miłego weekendu :P

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam z niecierpliwością na outfit :)
    + dodawaj jakieś fotki do takiech notek będzie ciekawiej <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog ! :] :p

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już dodałam do obserwowanych :)
    Dzięki za komentarz , zapraszam do mnie,nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć! Poznaję cię masz piękny blog zawsze jestem nim zachwycona i często tu wpadam i będę wpadać ale również zapraszam do siebie:)
    pozdrawiam
    Andzia...

    OdpowiedzUsuń
  16. no pewnie że warto;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba tez wreeszcie odpcozne! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog a 3+ to wcale nie taka zła ocena :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. trochę za późno, ale dołączam się do życzeń.;DD

    obserwuję.;d

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwujemy.?
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.