16 października 2011

Będzie tak jak chcę, mniej więcej...

Hello :)  Nareszcie skończył się remont mojego nowego pokoju. Wczoraj byłam tak zmęczona, myślałam, że padnę, dlatego nie napisałam wcześniej wpisu. Ale już jestem wypoczęta i mogę spokojnie pisać dalej posty. W moim nowym pokoju jest bardzo przytulnie, choć muszę jeszcze dokupić trochę rzeczy, zapełnić nimi pokój, ponieważ sypialnia jest duża, ale to dobrze, będę mogła w końcu szaleć z moimi. Wczoraj oglądałam kolejny odcinek Pamiętników Wampirów i mogę szczerze powiedzieć, że robi się coraz ciekawiej. W świecie Plotkary też robi się coraz lepiej. Ja już zmykam, niedługo postaram się zrealizować temat, jak zrobić na swoim blogu, by leciała muzyka. Do napisania, Cassie

 
(stylizacja została usunięta)

3 komentarze:

  1. fajna bluzka :)
    a program ściągnęłam z pobierz.pl ;p naprawdę jest fajny !!

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście że się odwdzięcze, bo ciekawie tu masz. A no i wklej foty jak już będziesz miała pokój gotowy na 100%. Też będe mieć remont ale w grudniu na początku ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Dodałam się do obserwatorów♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz na mojego bloga i dodasz się do obserwatorów;3 Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.